πριν από  1 Μήνα 20 ημέρες

Parallaximag.gr

F4C70F62-A322-4DBE-B505-2B8DD46D6AEF746B0F36-0F0F-491F-86C0-632581A3AA4F Το προφίλ των Ελλήνων καταναλωτών σκιαγραφεί έρευνα της NielsenIQParallaxi 1 Μαίου 2025, 12:49 μμ Parallaxi 1 Μαίου 2025, 12:49 μμ ΜΟΙΡΑΣΟΥ ΤΟ Το προφίλ τουon line αγοραστή στο λιανεμπόριο τροφίμων - κυρίως από σούπερ μάρκετ - σκιαγραφεί έρευνα της NielsenIQ, χαρακτηρίζοντας " αδιαμφισβήτητη"...

πριν από  1 Μήνα 21 ημέρες

Newpost.gr

Αδιαμφισβήτητη είναι, σύμφωνα με την εταιρεία ερευνώνNielsenIQ, η δυναμική των ηλεκτρονικών πωλήσεων (δηλαδή του online καναλιού) για πολλούς και διαφορετικούς κλάδους της λιανικής, γεγονός που κάνει επιτακτική την ανάγκη για τις εταιρείες να το παρακολουθούν και να δραστηριοποιούνται σε αυτό επενδύοντας σε εξειδικευμένα στελέχη και ομάδες, προηγμένα εργαλεία, καθώς...

πριν από  1 Μήνα 21 ημέρες

Enikonomia.gr

Αδιαμφισβήτητη είναι η δυναμική των ηλεκτρονικών πωλήσεων (δηλαδή του online καναλιού) για πολλούς και διαφορετικούς κλάδους της λιανικής, σύμφωνα με την εταιρεία ερευνών NielsenIQ. Το γεγονός αυτό κάνει επιτακτική την ανάγκη για τις εταιρείες να το παρακολουθούν και να δραστηριοποιούνται σε αυτό επενδύοντας σε εξειδικευμένα στελέχη και ομάδες, προηγμένα εργαλεία...

πριν από  1 Μήνα 21 ημέρες

Lifo.gr

Το προφίλ του online αγοραστή στο λιανεμπόριο τροφίμων περιγράφεται αναλυτικά σε έρευνα της NielsenIQ. Σύμφωνα με την εταιρεία ερευνών NielsenIQ για τις online αγορές, αδιαμφισβήτητη είναι η δυναμική των ηλεκτρονικών πωλήσεων (δηλαδή του online καναλιού) για πολλούς και διαφορετικούς κλάδους της λιανικής, γεγονός που κάνει επιτακτική την ανάγκη για τις εταιρείες να...

πριν από  1 Μήνα 21 ημέρες

Imerisia.gr

Αδιαμφισβήτητη είναι, σύμφωνα με την εταιρεία ερευνών NielsenIQ, η δυναμική των ηλεκτρονικών πωλήσεων (δηλαδή του online καναλιού) για πολλούς και διαφορετικούς κλάδους της λιανικής, γεγονός που κάνει επιτακτική την ανάγκη για τις εταιρείες να το παρακολουθούν και να δραστηριοποιούνται σε αυτό επενδύοντας σε εξειδικευμένα στελέχη και ομάδες, προηγμένα εργαλεία...

πριν από  1 Μήνα 21 ημέρες

Epixeiro

Η δυναμική του online καναλιού είναι αδιαμφισβήτητη πλέον για πολλούς και διαφορετικούς κλάδους της λιανικής και, ακόμη και αν στο λιανεμπόριο τροφίμων η συνεισφορά του για την Ελλάδα είναι ακόμη σχετικά χαμηλή, στο 3,1%, το γεγονός ότι αναπτύσσεται με 5πλάσιο ρυθμό ανάπτυξης σε σχέση με τις offline πωλήσεις, καταδεικνύει πως σίγουρα δεν θα πρέπει ούτε να...

πριν από  1 Μήνα 21 ημέρες

Dikaiologitika.gr

Σημαντική αύξηση στις ηλεκτρονικές πωλήσεις στο λιανεμπόριο. Σημαντική αύξηση καταγράφουν οι ηλεκτρονικές πωλήσεις στο λιανεμπόριο, όπως προκύπτει από στοιχεία της NielsenIQ, με το online κανάλι να αποτελεί πλέον σταθερό σημείο παρακολούθησης και επένδυσης για τις επιχειρήσεις. Η ανάγκη για ανάπτυξη εξειδικευμένων ομάδων, χρήση προηγμένων εργαλείων και αξιοποίηση...

πριν από  1 Μήνα 21 ημέρες

Flash.gr

Η δυναμική του online καναλιού είναι αδιαμφισβήτητη πλέον για πολλούς και διαφορετικούς κλάδους της λιανικής και, ακόμη και αν στο λιανεμπόριο τροφίμων η συνεισφορά του για την Ελλάδα είναι ακόμη σχετικά χαμηλή, στο 3,1%, το γεγονός ότι αναπτύσσεται με 5πλάσιο ρυθμό ανάπτυξης σε σχέση με τις offline πωλήσεις, καταδεικνύει πως σίγουρα δεν θα πρέπει ούτε να...

πριν από  1 Μήνα 21 ημέρες

Naftemporiki.gr

Αναμφίβολη είναι, σύμφωνα με την εταιρεία ερευνών NielsenIQ, η δυναμική των ηλεκτρονικών πωλήσεων (δηλαδή του online καναλιού) για πολλούς και διαφορετικούς κλάδους της λιανικής, γεγονός που κάνει επιτακτική την ανάγκη για τις εταιρείες να το παρακολουθούν και να δραστηριοποιούνται σε αυτό επενδύοντας σε εξειδικευμένα στελέχη και ομάδες, καθώς και σε προηγμένα...

πριν από  1 Μήνα 21 ημέρες

Αδιαμφισβήτητη είναι, σύμφωνα με την εταιρεία ερευνών NielsenIQ, η δυναμική των ηλεκτρονικών πωλήσεων (δηλαδή του online καναλιού) για πολλούς και διαφορετικούς κλάδους της λιανικής, γεγονός που κάνει επιτακτική την ανάγκη για τις εταιρείες να το παρακολουθούν και να δραστηριοποιούνται σε αυτό επενδύοντας σε εξειδικευμένα στελέχη και ομάδες, προηγμένα εργαλεία...

πριν από  1 Μήνα 21 ημέρες

Pelop.gr

Ποια τα χαρακτηριστικά του μέσου Έλληνα online αγοραστή. Τι ψωνίζουν. 30 Απρ. 2025 11:16 Πελοπόννησος Newsroom Ισχυρή δυναμική παρουσιάζει το ηλεκτρονικό εμπόριο στο λιανεμπόριο τροφίμων, καθώς σύμφωνα με στοιχεία της NielsenIQ ο τζίρος των online πωλήσεων σούπερ μάρκετ στην Ελλάδα ανήλθε σε 278 εκατ. ευρώ το 2024, καταγράφοντας άνοδο 21%. Παρότι το online κανάλι...

πριν από  1 Μήνα 21 ημέρες

SofokleousIn.gr

Αδιαμφισβήτητη είναι, σύμφωνα με την εταιρεία ερευνών NielsenIQ, η δυναμική των ηλεκτρονικών πωλήσεων (δηλαδή του online καναλιού) για πολλούς και διαφορετικούς κλάδους της λιανικής, γεγονός που κάνει επιτακτική την ανάγκη για τις εταιρείες να το παρακολουθούν και να δραστηριοποιούνται σε αυτό επενδύοντας σε εξειδικευμένα στελέχη και ομάδες, προηγμένα εργαλεία...

Palo News Digest

⭐⭐⭐⭐⭐
Μην χάνεις τις ειδήσεις που σε ενδιαφέρουν, σε περιλήψεις στο κινητό σου! News Digest με τις σημαντικότερες ειδήσεις 3 φορές / ημέρα, ζωντανή Ροή με τη θεματολογία που σε ενδιαφέρει, Ηot Τopics από τα σημαντικότερα γεγονότα, Ροή Video και Offline πρόσβαση.

Σχόλια (0)

Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας

 
 

Σχετικά Θέματα

    Από την ενότητα: Ελλάδα
    Palo presentation