πριν από  7 ώρες 41 λεπτά

Mononews.gr

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ


Η κοινότητα προηγείται της εμπορικότηταςΑναζήτησε τον "λευκό χώρο", όχι το μονοπάτι όπου υπήρχε συνωστισμόςΗ εξέλιξη δεν είναι επιλογή, είναι μονόδρομοςΜην πουλάς μόνο προϊόντα - χτίσε κοινότητεςΤι μπορούμε να μάθουμε από την Goop Η lifestyle πλατφόρμα της Γκουίνεθ Πάλτροου (Gwyneth Paltrow) αποτελεί ένα από τα πιο ενδιαφέροντα case studies στρατηγικής ανάπτυξης των τελευταίων ετών, χτίζοντας μια αυτοκρατορία με αξία 250 εκατομμυρίων δολαρίων, ξεκινώντας από ένα απλό... email. Η κοινότητα προηγείται της εμπορικότητας Το Goop γεννήθηκε το 2008 ως ένα προσωπικό newsletter που απευθυνόταν σε φίλους και συγγενείς της Πάλτροου. Την επόμενη χρονιά είχε ήδη 150.000 συνδρομητές, όμως η ιδρύτρια δεν βιάστηκε να το μετατρέψει σε εμπορικό εργαλείο. "Έκανα κάτι με ειλικρινές και αυθεντικό κίνητρο", έχει δηλώσει η ίδια. Αυτή η επιλογή -να χτίσει εμπιστοσύνη πριν προσπαθήσει να πουλήσει- αποδείχθηκε θεμέλιος λίθος της επιτυχίας που θα γνώριζε στη...

Palo News Digest

⭐⭐⭐⭐⭐
Μην χάνεις τις ειδήσεις που σε ενδιαφέρουν, σε περιλήψεις στο κινητό σου! News Digest με τις σημαντικότερες ειδήσεις 3 φορές / ημέρα, ζωντανή Ροή με τη θεματολογία που σε ενδιαφέρει, Ηot Τopics από τα σημαντικότερα γεγονότα, Ροή Video και Offline πρόσβαση.

Σχόλια (0)

Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας

 
 

Σχετικά Θέματα

    Από την ενότητα: Lifestyle
    Palo presentation