Πώς μπορεί μια μαγιονέζα να καταστρέψει μια ομαδική θεραπεία;
Σε μια εποχή όπου οι διαφημίσεις πασχίζουν να συγκρατήσουν την προσοχή μας για περισσότερο από τρία δευτερόλεπτα, η Havas New York και η Mike's Amazing ρίχνουν στην αρένα της ποπ κουλτούρας τον Τζέισον Αλεξάντερ - κυριολεκτικά επί πέντε. Ή έξι. Ή όσους χρειάζονται για να κάνεις group therapy με τον... εαυτό σου. Η νέα καμπάνια της Mike's Amazing με τίτλο "Group Therapy" δεν είναι απλώς άλλη μια διαφήμιση με έναν celebrity. Είναι μια απολαυστική performance marketing ακριβείας, βασισμένη στον πολυεπίπεδο χαρακτήρα της αμερικανικής τηλεοπτικής κωμωδίας, την επιρροή του nostalgia-driven storytelling και τη στρατηγική υπερπροβολής του προϊόντος μέσα από σουρεαλιστικά σκετς. Ο Τζέισον Αλεξάντερ -γνωστός στον κόσμο ως ο νευρωτικός Τζορτζ Κοστάνζα από το Seinfeld- υποδύεται όλους τους χαρακτήρες μιας ομάδας διαχείρισης θυμού. Τον θεραπευτή, τους ασθενείς, τον φωνακλά, τη χωρισμένη, τον influencer και φυσικά τον ίδιο. Όμως κανείς δεν μπορεί...
ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ
Πολυμέσα

Palo News Digest
⭐⭐⭐⭐⭐Σχετικά Θέματα
Palo News Digest
Πολιτισμός
- Lifestyle(725)
- politismos(60)
- Βιβλία(49)
- Βιντεοπαιχνίδια(1)
- Θέατρο & Χορός(61)
- Κινηματογράφος(101)
- Μουσική(80)
- Παράξενα(49)
- Τέχνη(30)

Σχόλια (0)
Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας
Μπορείς να κάνεις login εδώ ή κάνε εγγραφή από εδώ.