"Η ΑΙ είναι όρος του μάρκετινγκ"
- 1 Ειδήσεις
- Πολυμέσα
- Σχόλια
Kathimerini.gr
EMILY BENDER, ALEX HANNA The AI Con: How to Fight Big Tech's Hype and Create the Future We Want εκδ. Harper, 2025, σελ. 288 Η υστερία, το λεγόμενο hype, γύρω από την τεχνητή νοημοσύνη είναι μια απάτη που αποσκοπεί στον πλουτισμό και την ενδυνάμωση μιας μικρής ομάδας ανθρώπων. Αυτό ισχυρίζονται οι συγγραφείς Εμιλι Μπέντερ και Αλεξ Χάνα στο πολύ επίκαιρο βιβλίο τους "The AI Con: How to Fight Big......

Palo News Digest
⭐⭐⭐⭐⭐Πολιτισμός
- Lifestyle(749)
- politismos(71)
- Βιβλία(58)
- Βιντεοπαιχνίδια(1)
- Θέατρο & Χορός(50)
- Κινηματογράφος(37)
- Μουσική(35)
- Παράξενα(35)
- Τέχνη(154)
Σχόλια (0)
Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας
Μπορείς να κάνεις login εδώ ή κάνε εγγραφή από εδώ.