Programmatic Advertising Conference: Τάσεις, αντίκτυπος και νέες στρατηγικές
- 1 Ειδήσεις
- Πολυμέσα
- Σχόλια
Marketing Week
Μπορεί το ΑΙ να συνιστά προφανώς τον καταλύτη κομβικών αλλαγών (και) στο Programmatic οικοσύστημα, ωστόσο, αυτές εδράζονται σε θεμελιώδεις (υπάρχουσες και νέες) προτιμήσεις των εμπλεκόμενων μερών - λ.χ. τη δημιουργικότητα και το brand building για τους διαφημιζόμενους, το targeting και attribution για τα agencies και το yield optimization για τους publishers. Και αυτό σε μία συγκυρία όπου το......
Άρθρα

Σχόλια (0)
Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας
Μπορείς να κάνεις login εδώ ή κάνε εγγραφή από εδώ.