Προσωποποιημένο περιεχόμενο, data και AI οδηγούν σε engaged φιλάθλους
- 1 Ειδήσεις
- Πολυμέσα
- Σχόλια
Marketing Week
Στην Αθήνα, και συγκεκριμένα στο Ολυμπιακό Μουσείο, πραγματοποιήθηκε το πέμπτο WSC Sports Huddle, με τη συμβολή της Fast River, παρουσία δημοσιογράφων, συνεργατών της WSC Sports, εκδοτών, broadcasters κ.ά., οι οποίοι παρακολούθησαν ομιλίες αλλά και πάνελ συζήτησης γύρω από την τεχνολογία στον αθλητισμό, το sports marketing και το μέλλον της βιομηχανίας. Οι 4 πυλώνες σύνδεσης με τους οπαδούς......
Άρθρα

Σχόλια (0)
Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας
Μπορείς να κάνεις login εδώ ή κάνε εγγραφή από εδώ.