23 Απριλίου – 16 Μαΐου: Ανάλυση των αναφορών για τους υποψηφίους δημάρχους ΘεσσαλονίκηςΕπιστροφή

Με την άποψη του Palo

Νίκος Αρβανίτης · 17/05/14 - 10:30

Με τη βοήθεια του palo professional συγκεντρώσαμε και αναλύσαμε τα δημοσιεύματα που αφορούν τους υποψήφιους δημάρχους της Θεσσαλονίκης για το διάστημα 23 Απριλίου – 16 Μαΐου


    ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΤΙΚΗ ΚΑΤΑΝΟΜΗ ΑΝΑΦΟΡΩΝ 23/4-16/5/2014

Γ. Μπουτάρης

740

Στ. Καλαφάτης

1211

Τρ. Μηταφίδης

188

Χ. Παπαγεωργίου

266

Γ. Δελλής

68

Αρ.Ματθαιόπουλος

192


















Περισσότερες αναφορές συγκεντρώνει στο διάστημα αυτό ο υποψήφιος δήμαρχος που υποστηρίζεται από τη ΝΔ, κ. Σταύρος Καλαφάτης, ο οποίος συγκέντρωσε 1211 αναφορές. Το 7% των αναφορών αυτών ήταν αρνητικό και το 5% θετικό ενώ το θέμα που συζητήθηκε περισσότερο ήταν η κριτική που άσκησε στο έργο του Γιάννη Μπουτάρη καθώς και τα αποτελέσματα των δημοσκοπήσεων εν όψει των προσεχών εκλογών.

Ακολουθεί ο νυν δήμαρχος Θεσσαλονίκης, κ. Γιάννης Μπουτάρης. Με 740 αναφορές, εκ των οποίων το 14% των οποίων ήταν αρνητικές και το 21% είχαν θετικό περιεχόμενο. Το θέμα που συζητήθηκε περισσότερο ήταν δ ηλώσεις του για την  ύπαρξη συμμορίας στον Δήμο Θεσσαλονίκης επί δημαρχίας Παπαγεωργόπουλου.

ΚΑΤΑΝΟΜΗ ΑΝΑΦΟΡΩΝ 1/5-16/5/2014

 

Μπουτάρης

Καλαφάτης

Μηταφίδης

Παπαγεωργίου

Δελλής

Ματθαιόπουλος

Ιστοσελίδες

 306

401 

110

105

   

41

80

Blogs

203

227

54

65

26

74

Κείμ.γνώμης

6

7

1

2

0

0

facebook

36

81

6

9

0

0

Twitter

181

476

14

85

1

36

Youtube

8

19

3

0

0

2

ΣΥΝΟΛΟ

740

1211

 

188

266

68

192

 






















Στα social media, «νικητής» αναδείχθηκε ο Σταύρος Καλαφάτης με 805 αναφορές και ακολουθεί ο Γ. Μπουτάρης με 430 αναφορές.

Ο υποψήφιος της Χρυσής Αυγής, κ Αρτέμης Ματθαιόπουλος απασχόλησε λιγότερο αυτή την εβδομάδα. Συγκεκριμένα, έγιναν 192 αναφορές στο πρόσωπο του από τις οποίες το 34% ήταν αρνητικό και το 9% θετικό.

Τέλος, ο υποψήφιος του ΣΥΡΙΖΑ, Τριαντάφυλλος Μηταφίδης, συγκέντρωσε 188 αναφορές, από τις οποίες το 16% αρνητικές και το 13% ήταν θετικές.

Η ανάλυση έγινε με την υπηρεσία palo pro, το πιο ολοκληρωμένο εργαλείο διαχείρισης φήμης στο διαδίκτυο. Για περισσότερες πληροφορίες και σε βάθος ανάλυση των αναφορών επικοινωνήστε μαζί μας στο customerservicepro@palo.gr