WSJ: Πώς η Κίνα έχτισε ένα παγκόσμιο δίκτυο λιμανιών με επέλαση στην Ευρώπη
Κίνα έχει αναπτύξει μια φιλόδοξη στρατηγική για την ενίσχυση της παρουσίας της στον τομέα των θαλάσσιων υποδομών, επενδύοντας συστηματικά σε λιμάνια ανά τον κόσμο. Μέσω κρατικών εταιρειών όπως η μεγαλομέτοχος του ΟΛΠ, Cosco και η China Merchants, το Πεκίνο έχει αποκτήσει στρατηγικά μερίδια σε βασικά λιμάνια της Ευρώπης, της Ασίας, της Αφρικής και της Λατινικής Αμερικής, διαμορφώνοντας ένα διεθνές δίκτυο κομβικής σημασίας για το παγκόσμιο εμπόριο και τη γεωοικονομική της επιρροή. Η συγκεκριμένη στρατηγική εντάσσεται στο πλαίσιο της πρωτοβουλίας "Μια Ζώνη, Ένας Δρόμος", με στόχο την αναβίωση του Δρόμου του Μεταξιού και την ενίσχυση της συνδεσιμότητας μεταξύ Κίνας και Δύσης. Τον Μάρτιο, η CK Hutchison, με έδρα το Χονγκ Κονγκ, συμφώνησε να πουλήσει πάνω από 40 τερματικούς σταθμούς σε 23 χώρες σε μια κοινοπραξία με επικεφαλής τον αμερικανικό επενδυτικό κολοσσό BlackRock. Η συμφωνία, ύψους 23 δισ. δολαρίων, αναμενόταν να οριστικοποιηθεί έως...
ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ

Palo News Digest
⭐⭐⭐⭐⭐Σχετικά Θέματα
Palo News Digest
Ελλάδα
- Αγροτικά(14)
- Άμυνα(50)
- Αστυνομικά(21)
- Εκπαίδευση(282)
- Εργασία(76)
- Θρησκεία(16)
- Κοινωνία(628)
- Νομικά(29)
- Ομογένεια(0)
- Πολιτική(913)

Σχόλια (0)
Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας
Μπορείς να κάνεις login εδώ ή κάνε εγγραφή από εδώ.