πριν από  10 ώρες 38 λεπτά

Naftemporiki.gr

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ


Από την έντυπη έκδοση Αντώνης Τσιμπλάκης • [email protected] Η αποχή από τις ναυπηγήσεις bulk carriers από τους Έλληνες πλοιοκτήτες δεν σηματοδοτεί απαραίτητα αδυναμία, αλλά μάλλον μια συνειδητή στρατηγική απόφαση, ευθυγραμμισμένη με τις συνθήκες της ναυλαγοράς. Έχουν συμπληρωθεί περίπου οκτώ μήνες από την τελευταία αναφορά παραγγελίας bulk carrier από ελληνικών συμφερόντων εταιρεία. Ορισμένες που καταγράφηκαν τις τελευταίες ημέρες, σύμφωνα με το ρεπορτάζ της "N", αφορούν παλαιότερες, του 2024. Η Μαρία Μπερτζελέτου, Senior Market Analyst της Signal Ocean, εκπόνησε μελέτη αποκλειστικά για τη "Ν", στην οποία εξηγεί τους λόγους της αποχής, ενώ καταγράφει και τις ελληνικών συμφερόντων εταιρείες που από το 2020 μέχρι και το 2024 υπέγραψαν συμφωνίες ναυπήγησης για bulk carriers. Συνολικά πάντως, οι ελληνικές παραγγελίες την τελευταία πενταετία είναι σε χαμηλά επίπεδα, αφού λιγότερα από 190 νέα πλοία bulk carriers ελληνικών συμφερόντων...

Palo News Digest

⭐⭐⭐⭐⭐
Μην χάνεις τις ειδήσεις που σε ενδιαφέρουν, σε περιλήψεις στο κινητό σου! News Digest με τις σημαντικότερες ειδήσεις 3 φορές / ημέρα, ζωντανή Ροή με τη θεματολογία που σε ενδιαφέρει, Ηot Τopics από τα σημαντικότερα γεγονότα, Ροή Video και Offline πρόσβαση.

Σχόλια (0)

Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας

 
 

Σχετικά Θέματα

    Από την ενότητα: Ναυτιλία
    Palo presentation