πριν από  3 ώρες 30 λεπτά

Techgear.gr

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ


Η Spotify εντείνει τις προσπάθειές της να ανταγωνιστεί το YouTube στον ταχέως αναπτυσσόμενο χώρο των podcasts, παρουσιάζοντας μια νέα λειτουργία που φιλοδοξεί να αλλάξει τον τρόπο με τον οποίο οι χρήστες αλληλεπιδρούν με το περιεχόμενο. Πρόκειται για τον νέο μετρητή των plays, ο οποίος επιτρέπει στους χρήστες να βλέπουν πόσες φορές έχει αναπαραχθεί ένα ηχητικό ή βιντεοσκοπημένο επεισόδιο podcast. Η νέα αυτή δυνατότητα αποκαλύφθηκε την Τρίτη και αποτελεί την πρώτη φορά που τέτοιου είδους στατιστικά δεδομένα είναι ορατά τόσο στους δημιουργούς όσο και στο κοινό. Η πληροφορία αυτή θα είναι διαθέσιμη σε πολλαπλά σημεία της πλατφόρμας: στην αρχική σελίδα, στη σελίδα κάθε επεισοδίου, αλλά και στη σελίδα ολόκληρης της εκπομπής. Επιπλέον, οι δημιουργοί θα έχουν πρόσβαση στα ίδια δεδομένα μέσω των εργαλείων Spotify for Creators και Megaphone. Ο στόχος της Spotify είναι διπλός. Από τη μία πλευρά, επιδιώκει να διευκολύνει την ανακάλυψη νέου...

Palo News Digest

⭐⭐⭐⭐⭐
Μην χάνεις τις ειδήσεις που σε ενδιαφέρουν, σε περιλήψεις στο κινητό σου! News Digest με τις σημαντικότερες ειδήσεις 3 φορές / ημέρα, ζωντανή Ροή με τη θεματολογία που σε ενδιαφέρει, Ηot Τopics από τα σημαντικότερα γεγονότα, Ροή Video και Offline πρόσβαση.

Σχόλια (0)

Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας

 
 

Σχετικά Θέματα

    Από την ενότητα: Τεχνολογία
    Palo presentation