πριν από  1 Μήνα 27 ημέρες  ·    

Larisanew.gr

Με την υπόσχεση να μην μείνει καμία κλήση αναπάντητη και κανένα αίτημα να μην χαθεί στο δαίδαλο της γραφειοκρατίας, το νέο τηλεφωνικό κέντρο του υπουργείου Εργασίας ξεκινά πιλοτικά με την εξυπηρέτηση 3 οργανισμών του υπ. Εργασίας: του ΕΦΚΑ, του ΟΑΕΔ και του ΟΠΕΚΑ. Στην πρώτη γραμμή 140 τηλεφωνητές και τηλεφωνήτριες. Θα διεκπεραιώνουν άμεσα τα απλά ερωτήματα...

Palo News Digest

⭐⭐⭐⭐⭐
Μην χάνεις τις ειδήσεις που σε ενδιαφέρουν, σε περιλήψεις στο κινητό σου! News Digest με τις σημαντικότερες ειδήσεις 3 φορές / ημέρα, ζωντανή Ροή με τη θεματολογία που σε ενδιαφέρει, Ηot Τopics από τα σημαντικότερα γεγονότα, Ροή Video και Offline πρόσβαση.

Σχόλια (0)

Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας

 
 

Σχετικά Θέματα

Από την ενότητα: Τοπικά
Palo presentation