Νέος ΚΟΚ: Η πιο σημαντική αλλαγή - Τι ισχύει για ποινές και πρόστιμα
Τι ισχύει για κινητό, κράνος, ζώνη, όριο ταχύτητας, παρκάρισμα σε ράμπα ΑμεΑ Την ερχόμενη Τρίτη, 3 Ιουνίου 2025 αρχίζει στην αρμόδια κοινοβουλευτική επιτροπή η επεξεργασία του νομοσχεδίου του υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών με τίτλο "Κώδικας Οδικής Κυκλοφορίας και λοιπές διατάξεις". Ο νέος Κώδικας Οδικής Κυκλοφορίας, που κατατέθηκε χθες Σάββατο (31/5) στη Βουλή μέσω του αναπληρωτή υπουργού Μεταφορών, Κωνσταντίνου Κυρανάκη, "έρχεται να αλλάξει τα δεδομένα με ρεαλισμό και ριζικές παρεμβάσεις που στοχεύουν ξεκάθαρα στη μείωση των θανάτων και των βαρέων τραυματισμών στους ελληνικούς δρόμους και στην καλλιέργεια κυκλοφοριακής παιδείας". Νέος ΚΟΚ: Η πιο σημαντική αλλαγή Η Ελλάδα βρίσκεται σταθερά ανάμεσα στις χώρες της ΕΕ με τις υψηλότερες απώλειες από τροχαία δυστυχήματα. Το 2024, 665 άνθρωποι έχασαν τη ζωή τους στην άσφαλτο. Η πιο σημαντική αλλαγή που φέρνει ο νέος ΚΟΚ είναι η εισαγωγή της έννοιας της υποτροπής. Για πρώτη φορά, οι...
ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ
Η Ελλάδα βρίσκεται σταθερά ανάμεσα στις χώρες της Ε.Ε. με τις υψηλότερες απώλειες από τροχαία δυστυχήματα. Μία υψηλότερη θέση που είναι αγκάθι και παντοτινό τραύμα για εκατοντάδες οικογένειες ανά την Επικράτεια. Όταν ένας στους τρεις νεκρούς στην άσφαλτο είναι αναβάτης δικύκλου, όταν η ζώνη ασφαλείας παραμένει "προαιρετική" και το κινητό έχει γίνει προέκταση του...
Όταν ένας στους τρεις νεκρούς στην άσφαλτο είναι αναβάτης δικύκλου, όταν η ζώνη ασφαλείας παραμένει "προαιρετική" και το κινητό έχει γίνει προέκταση του τιμονιού, τότε το πρόβλημα φαίνεται να έχει φτάσει στο απροχώρητο, γι' αυτό και ο Κώδικας Οδικής Κυκλοφορίας (ΚΟΚ) αλλάζει. Η Ελλάδα, σύμφωνα με το ΑΠΕ-ΜΠΕ, βρίσκεται σταθερά ανάμεσα στις χώρες της Ε.Ε. με τις...
Ξεκινά την ερχόμενη εβδομάδα η επεξεργασία του νέου ΚΟΚ. Την ερχόμενη Τρίτη, 3 Ιουνίου 2025 αρχίζει στην αρμόδια κοινοβουλευτική επιτροπή η επεξεργασία του νομοσχεδίου του υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών με τίτλο "Κώδικας Οδικής Κυκλοφορίας και λοιπές διατάξεις". Ο νέος Κώδικας Οδικής Κυκλοφορίας, που κατατέθηκε χθες Σάββατο (31/5) στη Βουλή μέσω του αναπληρωτή...
Όταν ένας στους τρεις νεκρούς στην άσφαλτο είναι αναβάτης δικύκλου, όταν η ζώνη ασφαλείας παραμένει "προαιρετική" και το κινητό έχει γίνει προέκταση του τιμονιού, τότε το πρόβλημα έχει φτάσει στο απροχώρητο. Η Ελλάδα παραμένει σταθερά ανάμεσα στις χώρες της Ε.Ε. με τα υψηλότερα ποσοστά απωλειών από τροχαία δυστυχήματα - μια "πρωτιά" που στοιχίζει ζωές και αφήνει...
Θεμελιώδεις αλλαγές προβλέπει ο νέος Κώδικας Οδικής Κυκλοφορίας (ΚΟΚ) που κατατέθηκε σε διαβούλευση χθες, Σάββατο, την ώρα που η Ελλάδα βρίσκεται σταθερά ανάμεσα στις χώρες της ΕΕ με τις υψηλότερες απώλειες από τροχαία δυστυχήματα. Μόνο το 2024, 665 άνθρωποι έχασαν τη ζωή τους σε τροχαία ανά την επικράτεια. Η οδηγική συμπεριφορά των οδηγών στην Ελλάδα τα τελευταία...
Ο νέος Κώδικας Οδικής Κυκλοφορίας, που η Κυβέρνηση κατάθεσε το Σάββατο στη Βουλή μέσω του αναπληρωτή Υπουργού Μεταφορών, Κωνσταντίνου Κυρανάκη, "έρχεται να αλλάξει τα δεδομένα με ρεαλισμό και ριζικές παρεμβάσεις που στοχεύουν ξεκάθαρα στη μείωση των θανάτων και των βαρέων τραυματισμών στους ελληνικούς δρόμους και στην καλλιέργεια κυκλοφοριακής παιδείας". Η πιο...
Νέος ΚΟΚ: Στροφή στις αυστηρές ποινές και στον παραβάτη οδηγό Ριζικές αλλαγές φέρνει το νέο σχέδιο του Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας που κατατέθηκε τα ξημερώματα του Σαββάτου στη Βουλή. Ο ανανεωμένος ΚΟΚ επικεντρώνεται πλέον στην τιμωρία του οδηγού αντί του οχήματος, προβλέπει βαριά πρόστιμα, δρακόντειες ποινές για υποτροπές και σαφή κατηγοριοποίηση παραβάσεων με βάση...
Οι αλλαγές που έρχονται με τον νέο Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας που κατατέθηκε το Σάββατο στη Βουλή Όταν ένας στους τρεις νεκρούς στην άσφαλτο είναι αναβάτης δικύκλου, όταν η ζώνη ασφαλείας παραμένει "προαιρετική" και το κινητό έχει γίνει προέκταση του τιμονιού, τότε το πρόβλημα φαίνεται να έχει φτάσει στο απροχώρητο. Η Ελλάδα βρίσκεται σταθερά ανάμεσα στις χώρες της...
Θεμελιώδεις αλλαγές προβλέπει ο νέος Κώδικας Οδικής Κυκλοφορίας (ΚΟΚ) που κατατέθηκε σε διαβούλευση χθες, Σάββατο, την ώρα που η Ελλάδα βρίσκεται σταθερά ανάμεσα στις χώρες της ΕΕ με τις υψηλότερες απώλειες από τροχαία δυστυχήματα. Μόνο το 2024, 665 άνθρωποι έχασαν τη ζωή τους σε τροχαία ανά την επικράτεια. Η οδηγική συμπεριφορά των οδηγών στην Ελλάδα τα τελευταία...
Όταν ένας στους τρεις νεκρούς στην άσφαλτο είναι αναβάτης δικύκλου, όταν η ζώνη ασφαλείας παραμένει "προαιρετική" και το κινητό έχει γίνει προέκταση του τιμονιού, τότε το πρόβλημα φαίνεται να έχει φτάσει στο απροχώρητο. Η Ελλάδα βρίσκεται σταθερά ανάμεσα στις χώρες της Ε.Ε. με τις υψηλότερες απώλειες από τροχαία δυστυχήματα. Μια "πρωτιά" που αποτελεί αγκάθι και...
Η Ελλάδα βρίσκεται σταθερά ανάμεσα στις χώρες της Ε.Ε. με τις υψηλότερες απώλειες από τροχαία δυστυχήματα. Μία υψηλότερη θέση που είναι αγκάθι και παντοτινό τραύμα για εκατοντάδες οικογένειες ανά την Επικράτεια. Όταν ένας στους τρεις νεκρούς στην άσφαλτο είναι αναβάτης δικύκλου, όταν η ζώνη ασφαλείας παραμένει "προαιρετική" και το κινητό έχει γίνει προέκταση του...
Με εκατοντάδες ανθρώπους να χάνουν κάθε χρόνο τη ζωή τους στην άσφαλτο, ο νέος Κώδικας Οδικής Κυκλοφορίας έχει ως πρωταρχικό στόχο την αλλαγή της κουλτούρας της οδικής συμπεριφοράς στην Ελλάδα και την προστασία της ζωής των πολιτών. Τη στιγμή που η χώρα μας βρίσκεται σταθερά ανάμεσα στις χώρες της Ευρωπαϊκής Ένωσης με τα περισσότερα τροχαία δυστυχήματα, ο νέος...
Πολυμέσα

Palo News Digest
⭐⭐⭐⭐⭐Σχετικά Θέματα
Palo News Digest
Τοπικά
- Aιγαίο(32)
- Αθήνα(0)
- Ήπειρος(45)
- Θεσσαλία(218)
- Θεσσαλονίκη(24)
- Θράκη(2)
- Ιόνιο(0)
- Κρήτη(125)
- Μακεδoνία(55)
- Πελοπόννησος(82)
- Στερεά Ελλάδα(27)

Σχόλια (0)
Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας
Μπορείς να κάνεις login εδώ ή κάνε εγγραφή από εδώ.