Νέος ΚΟΚ: Τι προβλέπει για υπότροπους - Πότε αφαιρείται η άδεια έως 8 έτη
Με εκατοντάδες ανθρώπους να χάνουν κάθε χρόνο τη ζωή τους στην άσφαλτο, ο νέος Κώδικας Οδικής Κυκλοφορίας έχει ως πρωταρχικό στόχο την αλλαγή της κουλτούρας της οδικής συμπεριφοράς στην Ελλάδα και την προστασία της ζωής των πολιτών. Τη στιγμή που η χώρα μας βρίσκεται σταθερά ανάμεσα στις χώρες της Ευρωπαϊκής Ένωσης με τα περισσότερα τροχαία δυστυχήματα, ο νέος Κώδικας Οδικής Κυκλοφορίας, που κατάθεσε το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών το Σάββατο (31/5) στη Βουλή "έρχεται να αλλάξει τα δεδομένα με ριζικές παρεμβάσεις που στοχεύουν ξεκάθαρα στη μείωση των θανάτων και των βαρέων τραυματισμών στους ελληνικούς δρόμους και στην καλλιέργεια κυκλοφοριακής παιδείας" όπως τόνισε ο Κωνσταντίνος Κυρανάκης.Τι είναι η διαδικασία Υποτροπών Η πιο καίρια αλλαγή που φέρνει ο νέος ΚΟΚ είναι η εισαγωγή της έννοιας της υποτροπής. Για πρώτη φορά, οι ποινές για συχνές ή επαναλαμβανόμενες παραβάσεις δεν θα συμψηφίζονται. Θα λειτουργούν σωρευτικά. Σκοπός...
ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ
Όταν ένας στους τρεις νεκρούς στην άσφαλτο είναι αναβάτης δικύκλου, όταν η ζώνη ασφαλείας παραμένει "προαιρετική" και το κινητό έχει γίνει προέκταση του τιμονιού, τότε το πρόβλημα φαίνεται να έχει φτάσει στο απροχώρητο. Η Ελλάδα βρίσκεται σταθερά ανάμεσα στις χώρες της Ε.Ε. με τις υψηλότερες απώλειες από τροχαία δυστυχήματα. Μία υψηλότερη θέση που είναι αγκάθι και...
Όταν ένας στους τρεις νεκρούς στην άσφαλτο είναι αναβάτης δικύκλου, όταν η ζώνη ασφαλείας παραμένει "προαιρετική" και το κινητό έχει γίνει προέκταση του τιμονιού, τότε το πρόβλημα φαίνεται να έχει φτάσει στο απροχώρητο. Η Ελλάδα βρίσκεται σταθερά ανάμεσα στις χώρες της Ε.Ε. με τις υψηλότερες απώλειες από τροχαία δυστυχήματα. Μία υψηλότερη θέση που είναι αγκάθι και...
Όταν ένας στους τρεις νεκρούς στην άσφαλτο είναι αναβάτης δικύκλου, όταν η ζώνη ασφαλείας παραμένει "προαιρετική" και το κινητό έχει γίνει προέκταση του τιμονιού, τότε το πρόβλημα φαίνεται να έχει φτάσει στο απροχώρητο. Η Ελλάδα βρίσκεται σταθερά ανάμεσα στις χώρες της Ε.Ε. με τις υψηλότερες απώλειες από τροχαία δυστυχήματα. Μία υψηλότερη θέση που είναι αγκάθι και...
F4C70F62-A322-4DBE-B505-2B8DD46D6AEF746B0F36-0F0F-491F-86C0-632581A3AA4F Στόχος η μείωση των τροχαίων ατυχημάτωνParallaxi 1 Ιουνίου 2025, 8:46 πμ Parallaxi 1 Ιουνίου 2025, 8:46 πμ ΜΟΙΡΑΣΟΥ ΤΟ Όταν ένας στους τρεις νεκρούς στην άσφαλτο είναι αναβάτης δικύκλου, όταν η ζώνη ασφαλείας παραμένει "προαιρετική" και το κινητό έχει γίνει προέκταση του τιμονιού, τότε το...
Η πιο σημαντική καινοτομία που εισάγει ο νέος Κώδικας Οδικής Κυκλοφορίας είναι η έννοια της υποτροπής. Όταν ένας στους τρεις νεκρούς στην άσφαλτο είναι αναβάτης δικύκλου, η χρήση της ζώνης ασφαλείας παραμένει "προαιρετική" και το κινητό έχει γίνει προέκταση του τιμονιού, το πρόβλημα φτάνει σε οριακό σημείο. Η Ελλάδα παραμένει σταθερά ανάμεσα στις ευρωπαϊκές χώρες με...
Η Ελλάδα βρίσκεται σταθερά ανάμεσα στις χώρες της Ε.Ε. με τις υψηλότερες απώλειες από τροχαία δυστυχήματα Άκουσε το άρθρο loading audio 00.00/ Newsbomb1 Ιουνίου 2025 · 08:45 Αρχείου - Eurokinissi ΕΛΛΑΔΑ 7' 0 σχόλια URL COPIED 25 SHARES Το 2024, 665 άνθρωποι έχασαν τη ζωή τους στην άσφαλτο. Ο νέος Κώδικας Οδικής Κυκλοφορίας, που η Κυβέρνηση κατάθεσε το Σάββατο στη...
Όταν ένας στους τρεις νεκρούς στην άσφαλτο είναι αναβάτης δικύκλου, όταν η ζώνη ασφαλείας παραμένει "προαιρετική" και το κινητό έχει γίνει προέκταση του τιμονιού, τότε το πρόβλημα φαίνεται να έχει φτάσει στο απροχώρητο. Όπως μεταδίδει η ΕΡΤ, η Ελλάδα βρίσκεται σταθερά ανάμεσα στις χώρες της Ε.Ε. με τις υψηλότερες απώλειες από τροχαία δυστυχήματα. Μία υψηλότερη θέση...
Θεμελιώδεις αλλαγές προβλέπει ο νέος Κώδικας Οδικής Κυκλοφορίας (ΚΟΚ) που κατατέθηκε σε διαβούλευση χθες, Σάββατο, την ώρα που η Ελλάδα βρίσκεται σταθερά ανάμεσα στις χώρες της ΕΕ με τις υψηλότερες απώλειες από τροχαία δυστυχήματα. Οι ριζικές παρεμβάσεις στοχεύουν στη μείωση των θανάτων και των σοβαρών τραυματισμών τονίζει το υπουργείο Μόνο το 2024, 665 άνθρωποι...
Όταν ένας στους τρεις νεκρούς στην άσφαλτο είναι αναβάτης δικύκλου, όταν η ζώνη ασφαλείας παραμένει "προαιρετική" και το κινητό έχει γίνει προέκταση του τιμονιού, τότε το πρόβλημα φαίνεται να έχει φτάσει στο απροχώρητο. Η Ελλάδα βρίσκεται σταθερά ανάμεσα στις χώρες της Ε.Ε. με τις υψηλότερες απώλειες από τροχαία δυστυχήματα. Μία υψηλότερη θέση που είναι αγκάθι και...
Στη μείωση των θανάτων και των βαρέων τραυματισμών στους ελληνικούς δρόμους, και στην καλλιέργεια κυκλοφοριακής παιδείας στοχεύει ο νέος ΚΟΚ που κατέθεσε στη Βουλή η κυβέρνηση. Όταν ένας στους τρεις νεκρούς στην άσφαλτο είναι αναβάτης δικύκλου, όταν η ζώνη ασφαλείας παραμένει "προαιρετική" και το κινητό έχει γίνει προέκταση του τιμονιού, τότε το πρόβλημα φαίνεται να...
Όταν ένας στους τρεις νεκρούς στην άσφαλτο είναι αναβάτης δικύκλου, όταν η ζώνη ασφαλείας παραμένει προαιρετική και το κινητό έχει γίνει προέκταση του τιμονιού, τότε το πρόβλημα φαίνεται να έχει φτάσει στο απροχώρητο. Η Ελλάδα βρίσκεται σταθερά ανάμεσα στις χώρες της Ε.Ε. με τις υψηλότερες απώλειες από τροχαία δυστυχήματα και τα νούμερα το αποδεικνύουν: Το 2024, 665...
Όταν ένας στους τρεις νεκρούς στην άσφαλτο είναι αναβάτης δικύκλου, όταν η ζώνη ασφαλείας παραμένει "προαιρετική" και το κινητό έχει γίνει προέκταση του τιμονιού, τότε το πρόβλημα φαίνεται να έχει φτάσει στο απροχώρητο. Το 2024, 665 άνθρωποι έχασαν τη ζωή τους στην άσφαλτο. Ο νέος Κώδικας Οδικής Κυκλοφορίας που η Κυβέρνηση κατάθεσε το Σάββατο στη Βουλή μέσω του...

Palo News Digest
⭐⭐⭐⭐⭐Σχετικά Θέματα
Palo News Digest
Τοπικά
- Aιγαίο(31)
- Αθήνα(0)
- Ήπειρος(45)
- Θεσσαλία(177)
- Θεσσαλονίκη(13)
- Θράκη(2)
- Ιόνιο(0)
- Κρήτη(97)
- Μακεδoνία(50)
- Πελοπόννησος(73)
- Στερεά Ελλάδα(30)

Σχόλια (0)
Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας
Μπορείς να κάνεις login εδώ ή κάνε εγγραφή από εδώ.