Η efood επεκτείνεται και στο φυσικό δίκτυο αγορών, με καταστήματα μικρής λιανικής, με το όνομα efood local, στοχεύοντας στην εδραίωσή της και εκεί. Σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση, στόχος της εταιρείας είναι η εδραίωσή της και στα φυσικά καταστήματα αγορών, με τη δημιουργία μιας νέας γενιάς καταστημάτων γειτονιάς και την ανάπτυξη μιας ολοκληρωμένης εμπειρίας για τους...
Αντίθετη πορεία απ' αυτή που ακολουθούν τα τελευταία χρόνια τα φυσικά δίκτυα αποφάσισε να ακολουθήσει η efood. Η ελληνική θυγατρική της Delivery Hero γίνεται η πρώτη εταιρεία του Γερμανικού ομίλου που επενδύει στο φυσικό δίκτυο και στη μικρή λιανική. Χθες Τρίτη ανακοίνωσε τη δημιουργία καταστημάτων με την επωνυμία efood local. Αν και η "κάθοδος" στο φυσικό δίκτυο...
Χθες Τρίτη ανακοίνωσε τη δημιουργία καταστημάτων με την επωνυμία efood local. Αν και η "κάθοδος" στο φυσικό δίκτυο δεν είναι κάτι καινούργιο για την Efood. Χθες Τρίτη ανακοίνωσε τη δημιουργία καταστημάτων με την επωνυμία efood local. Αν και η "κάθοδος" στο φυσικό δίκτυο δεν είναι κάτι καινούργιο για την Efood -σ.σ. Με την εξαγορά του ομίλου Μούχαλη απέκτησε το...
Αντίθετη πορεία απ' αυτή που ακολουθούν τα τελευταία χρόνια τα φυσικά δίκτυα αποφάσισε να ακολουθήσει η efood. Η ελληνική θυγατρική της Delivery Hero γίνεται η πρώτη εταιρεία του Γερμανικού ομίλου που επενδύει στο φυσικό δίκτυο και στη μικρή λιανική. Χθες Τρίτη ανακοίνωσε τηδημιουργία καταστημάτων με την επωνυμία efood local. Αν και η "κάθοδος" στο φυσικό δίκτυο δεν...
Αντίθετη πορεία απ' αυτή που ακολουθούν τα τελευταία χρόνια τα φυσικά δίκτυα αποφάσισε να ακολουθήσει η Efood. Η ελληνική θυγατρική της Delivery Hero γίνεται η πρώτη εταιρεία του Γερμανικού ομίλου που επενδύει στο φυσικό δίκτυο και στη μικρή λιανική. Χθες Τρίτη ανακοίνωσε τηδημιουργία καταστημάτων με την επωνυμία efood local. Αν και η "κάθοδος" στο φυσικό δίκτυο δεν...
Είσοδο στη μικρή λιανική με φυσικά καταστήματα κάνει η efood, ανατρέποντας τη μέχρι τώρα πορεία όπου παραδοσιακά σούπερ μάρκετ στρέφονταν στο ηλεκτρονικό εμπόριο. Η ελληνική θυγατρική της Delivery Hero θα κάνει το ντεμπούτο της στην αγορά το καλοκαίρι με δύο καταστήματα με την επωνυμία efood local.
Αρχής γενομένης από την Αττική, το efood επεκτείνεται πλέον και στα φυσικά καταστήματα, μικρής λιανικής, τα οποία θα εστιάζουν κυρίως στην κατηγορία του φαγητού και των τροφίμων. Στην πρώτη φάση ανάπτυξης των efood local, όπως ονομάζεται το νέο concept που αναπτύσσει η εταιρεία, μέσα στο δεύτερο τρίμηνο του 2024, προβλέπεται η δημιουργία δύο καταστημάτων στην...
Μέσα στο επόμενο τρίμηνο ανοίγουν τα πρώτα δύο καταστήματα στην Αττική Το efood επεκτείνεται στο φυσικό δίκτυο αγορών, με τα δικά του καταστήματα μικρής λιανικής, με το όνομα efood local. Σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση, στόχος της εταιρείας είναι η εδραίωσή της και στα φυσικά καταστήματα αγορών, με τη δημιουργία μιας νέας γενιάς καταστημάτων γειτονιάς και την...
Το efood επεκτείνεται στο φυσικό δίκτυο αγορών, με τα δικά του καταστήματα μικρής λιανικής, με το όνομα efood local. Στόχος της εταιρείας είναι η εδραίωσή της και στα φυσικά καταστήματα αγορών, με τη δημιουργία μιας νέας γενιάς καταστημάτων γειτονιάς και την ανάπτυξη μιας ολοκληρωμένης εμπειρίας για τους καταναλωτές, με το συνδυασμό των φυσικών και των ηλεκτρονικών...
Το efood επεκτείνεται στο φυσικό δίκτυο αγορών, με τα δικά του καταστήματα μικρής λιανικής, με το όνομα efood local. Στόχος της εταιρείας είναι η εδραίωσή της και στα φυσικά καταστήματα αγορών, με τη δημιουργία μιας νέας γενιάς καταστημάτων γειτονιάς και την ανάπτυξη μιας ολοκληρωμένης εμπειρίας για τους καταναλωτές, με το συνδυασμό των φυσικών και των ηλεκτρονικών...
Δημιουργεί τα δικά του καταστήματα μικρής λιανικής, με το όνομα efood local Το efood επεκτείνεται στο φυσικό δίκτυο αγορών, με τα δικά του καταστήματα μικρής λιανικής, με το όνομα efood local. Οπως αναφέρεται σε σχετική ανακοίνωση της εταιρείας, στόχος είναι η εδραίωσή της και στα φυσικά καταστήματα αγορών, με τη δημιουργία μιας νέας γενιάς καταστημάτων γειτονιάς...
Το efood επεκτείνεται στο φυσικό δίκτυο αγορών, με τα δικά του καταστήματα μικρής λιανικής, με το όνομα efood local. Στόχος της εταιρείας είναι η εδραίωσή της και στα φυσικά καταστήματα αγορών, με τη δημιουργία μιας νέας γενιάς καταστημάτων γειτονιάς και την ανάπτυξη μιας ολοκληρωμένης εμπειρίας για τους καταναλωτές, με το συνδυασμό των φυσικών και των ηλεκτρονικών...
Σχόλια (0)
Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας
Μπορείς να κάνεις login εδώ ή κάνε εγγραφή από εδώ.