Η EY Ελλάδος και το τμήμα ΟΔΕ του ΟΠΑ επεκτείνουν τη συνεργασία τους με επίκεντρο το Customer Experience
Η EY Ελλάδος και το Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων (ΟΔΕ) του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών (ΟΠΑ), επεκτείνουν τη συνεργασία τους, εγκαινιάζοντας έναν νέο κύκλο κοινών δράσεων με επίκεντρο το Customer Experience (CX). Στο πλαίσιο της πρωτοβουλίας, σχεδιάστηκαν και ολοκληρώθηκαν με επιτυχία τέσσερα εξειδικευμένα workshopsμε τίτλο"CX Mastery Series: Powered by EY" - ως μέρος του μαθήματος "Διοίκηση Εμπειρίας Πελάτη" του Τμήματος ΟΔΕ -με στόχο να γεφυρώσουν τη θεωρητική κατάρτιση των φοιτητών με τις πρακτικές ανάγκες της αγοράς. Το μάθημα εντάχθηκε στο νέο Πρόγραμμα Σπουδών του Τμήματος ΟΔΕ πριν από τρία χρόνια και διδάσκεται για πρώτη φορά σε ελληνικό πανεπιστήμιο το τρέχον ακαδημαϊκό εξάμηνο, με διδάσκοντα τον Καθηγητή Μάρκετινγκ, Γιώργο Σιώμκο. Με εισηγητές εξειδικευμένα στελέχη της EY Ελλάδος και με την υποστήριξη του χώρου καινοτομίας και συνδημιουργίας EYwavespaceTMAthens, στα σεμινάρια αυτά εξετάστηκαν, μεταξύ άλλων...
ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ
Η EY Ελλάδος και το Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων (ΟΔΕ) του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών (ΟΠΑ), επεκτείνουν τη συνεργασία τους, εγκαινιάζοντας έναν νέο κύκλο κοινών δράσεων με επίκεντρο το Customer Experience (CX). Σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση, στο πλαίσιο της πρωτοβουλίας, σχεδιάστηκαν και ολοκληρώθηκαν με επιτυχία τέσσερα εξειδικευμένα workshops...
Ένα νέο κύκλο κοινών δράσεων με επίκεντρο το Customer Experience εγκαινιάζουν η ΕΥ Ελλάδος σε συνεργασία με το τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών. Στο πλαίσιο της πρωτοβουλίας, σχεδιάστηκαν και ολοκληρώθηκαν με επιτυχία τέσσερα εξειδικευμένα workshops με τίτλο "CX Mastery Series: Powered by EY" - ως μέρος του μαθήματος...
Πολυμέσα

Σχόλια (0)
Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας
Μπορείς να κάνεις login εδώ ή κάνε εγγραφή από εδώ.