Η πολιτική διαφήμιση αλλάζει(;)
Νέους, ενιαίους κανόνες διαφάνειας και δεοντολογίας για κάθε μορφή διαφημιστικής προβολής, από τα τηλεοπτικά σποτ μέχρι τα πολιτικά μηνύματα στα social media, θέτει η κυβέρνηση σε νομοσχέδιο που προωθείται στη Βουλή, με το οποίο θα ενσωματώνεται στο εθνικό δίκαιο ο κανονισμός 2024/900 της ΕΕ. Παράγοντες της νομοθετικής εξουσίας από τις Βρυξέλλες, σχολιάζοντας τους στόχους του κανονισμού, τονίζουν ότι ο πολίτης πρέπει να γνωρίζει ποιος είναι αυτός που του επικοινωνεί μηνύματα, καθώς η δημοκρατία χρειάζεται μηχανισμούς αυτοπροστασίας απέναντι σε αθέμιτες πρακτικές, όπως είναι η παραπληροφόρηση, αλλά και η ξένη επιρροή από χώρες που δεν ανήκουν στην Ευρωπαϊκή Ένωση. Πρόσφατα είναι τα φαινόμενα προβολής αμφιβόλου γεωπολιτικής και οικονομικής προέλευσης διαφημιστικών μηνυμάτων σε εκλογικές αναμετρήσεις εντός της ΕΕ, τα οποία προήλθαν από τη Ρωσία και την Κίνα, τουλάχιστον όπως ισχυρίζονται οι Βρυξέλλες. Αυτό που επιχειρεί να αλλάξει ο...
ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ
Πολυμέσα







Σχόλια (0)
Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας
Μπορείς να κάνεις login εδώ ή κάνε εγγραφή από εδώ.