πριν από  4 ώρες 50 λεπτά

Marketing Week

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ


Η νέα καμπάνια της Toyota μοιάζει με επικοινωνία της Ford. Διότι, για την Toyota σημασία δεν έχει με ποιο όχημα θα φύγει μία γυναίκα από μία κακοποιητική σχέση. Φτάνει να ξεφύγει. Η Toyota γίνεται "όχημα διαφυγής", στηρίζοντας οικονομικά το έργο της Διοτίμα, η λειτουργία της οποίας βρίσκεται σε κίνδυνο μετά από τις πρόσφατες περικοπές χρηματοδότησης του Οργανισμού των ΗΠΑ για τη Διεθνή Ανάπτυξη (USAID) προς ΜΚΟ, όπως επισημαίνεται. Η ταινία αποτυπώνει τη στιγμή που μία γυναίκα φεύγει από τον κακοποιητικό σύντροφό της. Λίγο πριν χαράξει, με το μωρό της μισοκοιμισμένο στην αγκαλιά της, μαζεύει μόνο τα απολύτως απαραίτητα και φεύγει οδηγώντας ένα αυτοκίνητο... Ford. H ανατροπή έρχεται όταν τελικά η Toyota υπογράφει το ουσιώδες μήνυμα της καμπάνιας "Σημασία για εμάς δεν έχει με ποιο όχημα θα φύγεις, φτάνει να ξεφύγεις". Το μήνυμα αυτό συνοδεύει και την καταχώριση της εκστρατείας που δημιούργησε η Ogilvy Greece. Την ταινία σκηνοθέτησε ο...

Palo News Digest

⭐⭐⭐⭐⭐
Μην χάνεις τις ειδήσεις που σε ενδιαφέρουν, σε περιλήψεις στο κινητό σου! News Digest με τις σημαντικότερες ειδήσεις 3 φορές / ημέρα, ζωντανή Ροή με τη θεματολογία που σε ενδιαφέρει, Ηot Τopics από τα σημαντικότερα γεγονότα, Ροή Video και Offline πρόσβαση.

Σχόλια (0)

Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας

 
 

Σχετικά Θέματα

    Από την ενότητα: business
    Palo presentation