Λούλης: Πώς "φούσκωσε" το ζυμάρι της Loulis Food
Από την έντυπη έκδοση Γεράσιμος Χιόνης • [email protected] Το ιδανικό "φούσκωμα" στο... ζυμάρι της Loulis Food φαίνεται ότι έχει πετύχει ο Νίκος Λούλης, ο οποίος βλέπει την ιστορική εταιρεία της οικογένειάς του (ξεκίνησε τον 18ο αιώνα στην Ήπειρο) αφενός να αποτελεί μία από τις παλαιότερες εισηγμένες του Χρηματιστηρίου (εισήχθη το 1951), αφετέρου να συνιστά τον μεγαλύτερο "παίχτη" στην αγορά των αλεύρων και των πρώτων υλών για αρτοποιία-ζαχαροπλαστική μέσω των brands Μύλοι Λούλη, Kenfood, Kaizen, Μύλοι Αγίου Γεωργίου και Easy Bake. Τα οικονομικά στοιχεία για τη χρήση του 2024, σίγουρα, αποτελούν ένα σήμα επιβράβευσης για τη διοίκηση του Νίκου Λούλη, ο οποίος μην ξεχνάμε ότι έχει στο πλευρό του ως διευθύνοντα σύμβουλο τον έμπειρο και γνώστη της αγοράς, Νίκο Φωτόπουλο. Νίκος Λούλης Ο τζίρος ξεπέρασε ξανά τα 200 εκατ. ευρώ (206,7 εκατ. ευρώ), με την καθαρή κερδοφορία να βελτιώνεται κατά +14% και να διαμορφώνεται σε 7,1 εκατ. ευρώ, την...
ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ
Πολυμέσα

Σχόλια (0)
Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας
Μπορείς να κάνεις login εδώ ή κάνε εγγραφή από εδώ.