Να απαντήσει στην ευρύτερη αντίληψη των καταναλωτών που θεωρούν ότι η ΑΒ Βασιλόπουλος είναι η πιο ακριβή αλυσίδα της αγορές αυτή τη στιγμή, καλείται η επιχείρηση σούπερ μάρκετ, σύμφωνα με τα όσα ανέφερε ο brand president της επιχείρησης, Νίκος Λαβίδας στο πλαίσιο σχετικής παρουσίασης. Κατά τον ίδιο στις στρατηγικές κατευθύνσεις είναι να αντιμετωπίσει την αύξηση των...
Ως τη μεγαλύτερη πρόκληση χαρακτήρισε, στην παρούσα συγκυρία, την αντιμετώπιση της αύξησης των τιμών και των πληθωριστικών τάσεων, ο επικεφαλής της AB Βασιλόπουλος, Νίκος Λαβίδας, περιγράφοντας μεταξύ άλλων τους στόχους της εταιρείας. Οι ανατιμήσεις σε βασικά προϊόντα, βάσει των τιμολογίων των προμηθευτών που έρχονται στα σούπερ μάρκετ έως το τέλος του έτους...
Με βασικά όπλα τα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας και τη διεύρυνση του δικτύου, μέσω νέων καταστημάτων αλλά και εξαγορών, φιλοδοξεί η νέα διοίκηση της "ΑΒ Βασιλόπουλος" να διατηρηθεί στην πρώτη τριάδα των αλυσίδων σούπερ μάρκετ και τη νέα χρονιά να αναπτυχθεί με ρυθμό μεγαλύτερο από αυτόν της υπόλοιπης αγοράς. Στη σκιά βεβαίως της πληθωριστικής κρίσης, το στοίχημα είναι...
Σε μια δύσκολη συγκυρία με τον πληθωρισμό να πλήττει τη ζήτηση, με στρατηγική τριών σημείων, δηλαδή, με μια ευρεία γκάμα προϊόντων ιδιωτικής ετικέτας και προσφορών σε 1200 κωδικούς, ένα φιλόδοξο και δυναμικό πρόγραμμα πιστότητας και με επέκταση δικτύου φιλοδοξεί η νέα διοίκηση της "ΑΒ Βασιλόπουλος" να κερδίσει μερίδια αγοράς, να "κλειδώσει" ρυθμούς ανάπτυξης...
Σε μια δύσκολη συγκυρία με τον πληθωρισμό να πλήττει τη ζήτηση, με στρατηγική τριών σημείων, δηλαδή, με μια ευρεία γκάμα προϊόντων ιδιωτικής ετικέτας και προσφορών σε 1200 κωδικούς, ένα φιλόδοξο και δυναμικό πρόγραμμα πιστότητας και με επέκταση δικτύου φιλοδοξεί η νέα διοίκηση της "ΑΒ Βασιλόπουλος" να κερδίσει μερίδια αγοράς, να "κλειδώσει" ρυθμούς ανάπτυξης...
Να αντιστρέψει ένα... στερεότυπο ετών που θέλει την ΑΒ Βασιλόπουλος να είναι ακριβή, θα προσπαθήσει η διοίκηση της εταιρείας, σύμφωνα με το νέο επικεφαλής της αλυσίδας, Νίκο Λαβίδα. Σε συνάντηση που είχε χθες με εκπροσώπους του Τύπου ο κ. Λαβίδας υπογράμμισε μεταξύ άλλων ότι "δεν είναι ακριβός προορισμός η ΑΒ", εστιάζοντας κυρίως στην πρωτοβουλία της αλυσίδας "κάθε...
Του Γιώργου Λαμπίρη Να απαντήσει στην ευρύτερη αντίληψη των καταναλωτών που θεωρούν ότι η ΑΒ Βασιλόπουλος είναι η πιο ακριβή αλυσίδα της αγορές αυτή τη στιγμή, καλείται η επιχείρηση σούπερ μάρκετ, σύμφωνα με τα όσα ανέφερε ο brand president της επιχείρησης, Νίκος Λαβίδας στο πλαίσιο σχετικής παρουσίασης. Κατά τον ίδιο στις στρατηγικές κατευθύνσεις είναι να...
Προτεραιότητα στη συγκράτηση ει δυνατόν μείωση των τιμών των προϊόντων που διαθέτει δίνει η νέα διοίκηση της αλυσίδας σούπερ μάρκετ ΑΒ Βασιλόπουλος στο δύσκολο περιβάλλον που διαμορφώνουν οι γεωπολιτικές εξελίξεις, τα αυξημένα κόστη, οι πληθωριστικές πιέσεις και το μειωμένο διαθέσιμο εισόδημα των καταναλωτών. Σύμφωνα με όσα ανέφερε εχθές στο πλαίσιο ενημερωτικής...
Με Δούρειο Ίππο 1.200 προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας -αποτελούν κοντά στο 9% του βασικού κωδικολογίου της ΑΒ Βασιλόπουλος ή το 3% των συνολικών προϊόντων που πωλεί-, η αλυσίδα επιχειρεί να ανακτήσει το χαμένο έδαφος, να επιστρέψει σε ρυθμούς ανάπτυξης και να κερδίσει πίσω τους καταναλωτές, η πιστότητα των οποίων φυλλορροεί. Είναι η δεύτερη φορά τα τελευταία χρόνια που...
Του Γιώργου Λαμπίρη Να απαντήσει στην ευρύτερη αντίληψη των καταναλωτών που θεωρούν ότι η ΑΒ Βασιλόπουλος είναι η πιο ακριβή αλυσίδα της αγορές αυτή τη στιγμή, καλείται η επιχείρηση σούπερ μάρκετ, σύμφωνα με τα όσα ανέφερε ο brand president της επιχείρησης, Νίκος Λαβίδας στο πλαίσιο σχετικής παρουσίασης. Κατά τον ίδιο στις στρατηγικές κατευθύνσεις είναι να...
Τα επόμενα βήματα της ΑΒ Βασιλόπουλος που αφορούν σε νέα φυσικά καταστήματα ιδιόκτητα και franchise, ενίσχυση του ηλεκτρονικού καταστήματος και μεγαλύτερη συμμετοχή στο "καλάθι του νοικοκυριού" παρουσίασε σε εκπροσώπους του Τύπου ο διευθύνων σύμβουλος της αλυσίδας κ. Νίκος Λαβίδας. "Η ΑΒ δεν είναι ακριβός προορισμός όπως λανθασμένα πιστεύει ο κόσμος" τόνισε με...
Ο Νίκος Λαβίδας βρίσκεται από τα τέλη καλοκαιριού στο τιμόνι της αλυσίδαςσούπερ μάρκετ ΑΒ Βασιλόπουλος αναλαμβάνοντας τα ηνία της σε μία πολύ δύσκολη περίοδο με πληθωριστικές πιέσεις, κατακόρυφη αύξηση του ενεργειακού κόστους και μείωση στην κατανάλωση. Παρέλαβε μία εταιρεία με υγιή κερδοφορία η οποία όμως παρά την ανάπτυξη δικτύου παραμένει σταθερή στις πωλήσεις...
Σχόλια (0)
Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας
Μπορείς να κάνεις login εδώ ή κάνε εγγραφή από εδώ.