πριν από  1 ημέρα 14 ώρες

Marketing Week

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ


Ολοκληρώθηκε με νικήτρια την Publicis το διεθνές spec που "έτρεχε" η FrieslandCampina για την ανάθεση του media planning & buying λογαριασμού της. Σύμφωνα με πληροφορίες η Publicis θα "τρέχει" ενέργειες media & buying τόσο στα offline όσο και στα online media για το brand από το 2026. Η είδηση αφορά και την Ελλάδα, καθώς η Publicis αναλαμβάνει σε εγχώριο επίπεδο το media planning & buying. Όπως επισημαίνουν διεθνή δημοσιεύματα, η Publicis επιλέχθηκε λόγω του ιστορικού της στην παροχή καινοτόμων λύσεων στα Μέσα ενημέρωσης και κατανόησης της δυναμικής της παγκόσμιας αγοράς. CATEGORIES: Advertising

Palo News Digest

⭐⭐⭐⭐⭐
Μην χάνεις τις ειδήσεις που σε ενδιαφέρουν, σε περιλήψεις στο κινητό σου! News Digest με τις σημαντικότερες ειδήσεις 3 φορές / ημέρα, ζωντανή Ροή με τη θεματολογία που σε ενδιαφέρει, Ηot Τopics από τα σημαντικότερα γεγονότα, Ροή Video και Offline πρόσβαση.

Σχόλια (0)

Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας

 
 

Σχετικά Θέματα

    Από την ενότητα: business
    Palo presentation