Νικήτρια η Publicis στο διεθνές spec της FrieslandCampina
Ολοκληρώθηκε με νικήτρια την Publicis το διεθνές spec που "έτρεχε" η FrieslandCampina για την ανάθεση του media planning & buying λογαριασμού της. Σύμφωνα με πληροφορίες η Publicis θα "τρέχει" ενέργειες media & buying τόσο στα offline όσο και στα online media για το brand από το 2026. Η είδηση αφορά και την Ελλάδα, καθώς η Publicis αναλαμβάνει σε εγχώριο επίπεδο το media planning & buying. Όπως επισημαίνουν διεθνή δημοσιεύματα, η Publicis επιλέχθηκε λόγω του ιστορικού της στην παροχή καινοτόμων λύσεων στα Μέσα ενημέρωσης και κατανόησης της δυναμικής της παγκόσμιας αγοράς. CATEGORIES: Advertising
ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ
Πολυμέσα







Σχόλια (0)
Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας
Μπορείς να κάνεις login εδώ ή κάνε εγγραφή από εδώ.