πριν από  3 ώρες 21 λεπτά

Epixeiro

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ


Τον αποκαλούσαν "καλό αφεντικό". Σίγουρα ένιωθε καλό αφεντικό. Ήταν ευγενικός, θυμόταν τα γενέθλια όλων και έφερνε συχνά πρωινά στο γραφείο και μοίραζε συγχαρητήρια, ακόμη και μετά από μέτριες παρουσιάσεις. Χαμογελούσε σε όλους, με τον ίδιο, σταθερό τρόπο, ήταν εμψυχωτικός. Όλα αυτά βέβαια, μέχρι τη στιγμή που κάτι τον ενεργοποιούσε και το χαμόγελο εξαφανιζόταν εν ριπή οφθαλμού. Δεν ήταν ότι φώναζε, αλλά ο τρόπος με τον οποίο ακύρωνε μια ιδέα μπροστά σε όλους, η λεπτή ειρωνεία στη φωνή του, το κοφτό "περίμενα περισσότερα". Συμπεριφορές δηλαδή, που αφήνουν σημάδια. Μικρά μεν, σημάδια δε. Την επόμενη μέρα τα πράγματα ήταν διαφορετικά. Την επόμενη μέρα επανόρθωνε. Μπορεί να έφερνε γλυκά, να ζητούσε συγγνώμη ή να έκανε μια τρυφερή κίνηση για να ανακουφίσει τραυματισμένους εγωισμούς. Και όλοι φαίνoνταν μια χαρά, μέχρι την επόμενη φορά. Ήταν τελικά "κακό αφεντικό"; Όχι, δεν ήταν "κακό αφεντικό". Ήταν κάτι πιο δυσδιάκριτο: Ήταν ένα...

Palo News Digest

⭐⭐⭐⭐⭐
Μην χάνεις τις ειδήσεις που σε ενδιαφέρουν, σε περιλήψεις στο κινητό σου! News Digest με τις σημαντικότερες ειδήσεις 3 φορές / ημέρα, ζωντανή Ροή με τη θεματολογία που σε ενδιαφέρει, Ηot Τopics από τα σημαντικότερα γεγονότα, Ροή Video και Offline πρόσβαση.

Σχόλια (0)

Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας

 
 

Σχετικά Θέματα

    Από την ενότητα: business
    Palo presentation