Όταν οι αξίες γίνονται καθρέφτης: Γιατί οι οργανισμοί προτιμούν να φαίνονται καλοί αντί να είναι αληθινοί
Σχεδόν κάθε εταιρεία έχει σήμερα τις "αξίες" της προσεκτικά τυπωμένες σε αφίσες, PowerPoint και διακοσμητικά τοίχου: Σεβασμός, Καινοτομία, Ακεραιότητα, Ομαδικότητα. Οι λέξεις είναι πάντα καλοδιαλεγμένες και συχνά-πυκνά οι ίδιες. Όμως, πίσω από το φαινομενικό τους βάθος κρύβεται συχνά ένα αίσθημα κενού. Αρκεί μια βόλτα στους διαδρόμους των επιχειρήσεων, λίγα πηγαδάκια με ανθρώπους που αποφασίζουν να ανοιχτούν και γρήγορα κάποιος συνειδητοποιεί πως αξίες και εργαζόμενοι δε συνδέονται απαραίτητα διότι τις περισσότερες φορές οι αξίες ακούγονται αλλά συνάμα οι αξίες δεν είναι ορατές. Η κρίση των εταιρικών αξιών δεν είναι θέμα branding αλλά ψυχολογική κρίση ταυτότητας. Οι οργανισμοί, όπως και οι άνθρωποι, τείνουν να δηλώνουν αυτό που τους λείπει. Έτσι, οι αξίες γίνονται όχι πυξίδα, αλλά καθρέφτης. Με άλλα λόγια αποκαλύπτουν ό,τι προσπαθούμε να κρύψουμε.Το Ψέμα της Ωραιοποίησης Η πιο διαδεδομένη ψευδαίσθηση στην εταιρική ζωή είναι ότι οι...
ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ
Πολυμέσα







Σχόλια (0)
Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας
Μπορείς να κάνεις login εδώ ή κάνε εγγραφή από εδώ.