πριν από  1 ημέρα 3 ώρες

Epixeiro

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ


Σχεδόν κάθε εταιρεία έχει σήμερα τις "αξίες" της προσεκτικά τυπωμένες σε αφίσες, PowerPoint και διακοσμητικά τοίχου: Σεβασμός, Καινοτομία, Ακεραιότητα, Ομαδικότητα. Οι λέξεις είναι πάντα καλοδιαλεγμένες και συχνά-πυκνά οι ίδιες. Όμως, πίσω από το φαινομενικό τους βάθος κρύβεται συχνά ένα αίσθημα κενού. Αρκεί μια βόλτα στους διαδρόμους των επιχειρήσεων, λίγα πηγαδάκια με ανθρώπους που αποφασίζουν να ανοιχτούν και γρήγορα κάποιος συνειδητοποιεί πως αξίες και εργαζόμενοι δε συνδέονται απαραίτητα διότι τις περισσότερες φορές οι αξίες ακούγονται αλλά συνάμα οι αξίες δεν είναι ορατές. Η κρίση των εταιρικών αξιών δεν είναι θέμα branding αλλά ψυχολογική κρίση ταυτότητας. Οι οργανισμοί, όπως και οι άνθρωποι, τείνουν να δηλώνουν αυτό που τους λείπει. Έτσι, οι αξίες γίνονται όχι πυξίδα, αλλά καθρέφτης. Με άλλα λόγια αποκαλύπτουν ό,τι προσπαθούμε να κρύψουμε.Το Ψέμα της Ωραιοποίησης Η πιο διαδεδομένη ψευδαίσθηση στην εταιρική ζωή είναι ότι οι...

Palo News Digest

⭐⭐⭐⭐⭐
Μην χάνεις τις ειδήσεις που σε ενδιαφέρουν, σε περιλήψεις στο κινητό σου! News Digest με τις σημαντικότερες ειδήσεις 3 φορές / ημέρα, ζωντανή Ροή με τη θεματολογία που σε ενδιαφέρει, Ηot Τopics από τα σημαντικότερα γεγονότα, Ροή Video και Offline πρόσβαση.

Σχόλια (0)

Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας

 
 

Σχετικά Θέματα

    Από την ενότητα: business
    Palo presentation