Απολογισμός διαχείρισης καταγγελιών 2023 Με απόλυτη επιτυχία στέφθηκε και ακόμα μία χρονιά ο στόχος της ΕΕΚΕ να διεκδικήσει τα συμφέροντα των καταναλωτών στον τομέα των καταγγελιών ιδίως σε μία χρονιά που εργαζόμενοι - καταναλωτές έχουν περιορίσει στο ελάχιστο τις δαπάνες διατροφής και διαβίωσης και κατά συνέπεια, την πρόσβαση σε ποιοτικά και ασφαλή τρόφιμα και είδη...
Οι παρατυπίες στην κατηγορία "προϊόντα - υπηρεσίες" απασχόλησαν περισσότερο τους καταναλωτές το 2023, καθώς συγκέντρωσαν τη μία στις τρεις καταγγελίες που δέχθηκε η Ένωση Εργαζομένων Καταναλωτών Ελλάδος. Ακολούθησαν οι τραπεζικές συναλλαγές και τηλεπικοινωνίες, ενώ για την κατηγορία των τροφίμων έγιναν οι λιγότερες καταγγελίες. Όπως σημειώνει σε ανακοίνωσή της η...
Οι παρατυπίες στην κατηγορία "προϊόντα - υπηρεσίες" απασχόλησαν περισσότερο τουςκαταναλωτές το 2023, καθώς συγκέντρωσαν τη μία στις τρεις καταγγελίες που δέχθηκε η Ένωση Εργαζομένων Καταναλωτών Ελλάδος. Ακολούθησαν οι τραπεζικές συναλλαγές και τηλεπικοινωνίες, ενώ για την κατηγορία των τροφίμων έγιναν οι λιγότερες καταγγελίες. Όπως σημειώνει σε ανακοίνωσή της η...
Οι παρατυπίες στην κατηγορία "προϊόντα - υπηρεσίες" απασχόλησαν περισσότερο τους καταναλωτές το 2023, καθώς συγκέντρωσαν τη μία στις τρεις καταγγελίες που δέχθηκε η Ένωση Εργαζομένων Καταναλωτών Ελλάδος. Ακολούθησαν οι τραπεζικές συναλλαγές και τηλεπικοινωνίες, ενώ για την κατηγορία των τροφίμων έγιναν οι λιγότερες καταγγελίες. Όπως σημειώνει σε ανακοίνωσή της η...
Προβλήματα που αφορούν προϊόντα - υπηρεσίες, τραπεζικές συναλλαγές και τηλεπικοινωνίες απασχόλησαν περισσότερο τους καταναλωτές και τους ώθησαν να προβούν σε καταγγελίες το 2023, σύμφωνα με τον ετήσιο απολογισμό της Ένωσης Εργαζομένων Καταναλωτών Ελλάδας. Αναλυτικά: "Με απόλυτη επιτυχία στέφθηκε και ακόμα μία χρονιά ο στόχος της ΕΕΚΕ να διεκδικήσει τα συμφέροντα των...
Η Ένωση Εργαζομένων Καταναλωτών Ελλάδας υπογραμμίζει ότι το 2023, διαχειρίστηκε το σύνολο των καταγγελιών που δέχτηκε, επιφέροντας στους καταναλωτές οικονομικό και ηθικό όφελος Προϊόντα και υπηρεσίες, τραπεζικές συναλλαγές και τηλεπικοινωνίες ήταν οι κατηγορίες για τις οποίες δέχθηκε τις περισσότερες καταγγελίες η Ένωση Εργαζομένων Καταναλωτών Ελλάδας το 2023. Όπως...
Προϊόντα και υπηρεσίες, τραπεζικές συναλλαγές και τηλεπικοινωνίες ήταν οι κατηγορίες για τις οποίες δέχθηκε τις περισσότερες καταγγελίες η Ένωση Εργαζομένων Καταναλωτών Ελλάδας το 2023. Όπως σημειώνει σε ανακοίνωσή της η ένωση, "με επιτυχία στέφθηκε και ακόμα μία χρονιά ο στόχος της ΕΕΚΕ να διεκδικήσει τα συμφέροντα των καταναλωτών στον τομέα των καταγγελιών ιδίως...
Όπως σημειώνει σε ανακοίνωσή της η Ενωση, "με επιτυχία στέφθηκε και ακόμα μία χρονιά ο στόχος της ΕΕΚΕ να διεκδικήσει τα συμφέροντα των καταναλωτών στον τομέα των καταγγελιών ιδίως σε μία χρονιά που εργαζόμενοι - καταναλωτές έχουν περιορίσει στο ελάχιστο τις δαπάνες διατροφής και διαβίωσης και κατά συνέπεια, την πρόσβαση σε ποιοτικά και ασφαλή τρόφιμα και είδη...
Απολογισμός διαχείρισης καταγγελιών 2023 της ΕΕΚΕ Προϊόντα και υπηρεσίες, τραπεζικές συναλλαγές και τηλεπικοινωνίες ήταν οι κατηγορίες για τις οποίες δέχθηκε τις περισσότερες καταγγελίες η Ένωση Εργαζομένων Καταναλωτών Ελλάδας το 2023. Όπως σημειώνει σε ανακοίνωσή της η Ενωση, "με επιτυχία στέφθηκε και ακόμα μία χρονιά ο στόχος της ΕΕΚΕ να διεκδικήσει τα συμφέροντα...
Η Ένωση Εργαζομένων Καταναλωτών Ελλάδας (ΕΕΚΕ) δέχθηκε για το 2023 τις περισσότερες καταγγελίες για προϊόντα και υπηρεσίες, αλλά και για τραπεζικές συναλλαγές και τηλεπικοινωνίες. Όπως επισημαίνεται σε ανακοίνωσή της ΕΕΚΕ, "με επιτυχία στέφθηκε και ακόμα μία χρονιά ο στόχος της ΕΕΚΕ να διεκδικήσει τα συμφέροντα των καταναλωτών στον τομέα των καταγγελιών ιδίως σε μία...
Η Ένωση Εργαζομένων Καταναλωτών Ελλάδας (ΕΕΚΕ) δέχθηκε για το 2023 τις περισσότερες καταγγελίες για προϊόντα και υπηρεσίες, αλλά και για τραπεζικές συναλλαγές και τηλεπικοινωνίες. Όπως επισημαίνεται σε ανακοίνωσή της ΕΕΚΕ, "με επιτυχία στέφθηκε και ακόμα μία χρονιά ο στόχος της ΕΕΚΕ να διεκδικήσει τα συμφέροντα των καταναλωτών στον τομέα των καταγγελιών ιδίως σε μία...
Όπως σημειώνει σε ανακοίνωσή της η ένωση, "με επιτυχία στέφθηκε και ακόμα μία χρονιά ο στόχος της ΕΕΚΕ να διεκδικήσει τα συμφέροντα των καταναλωτών στον τομέα των καταγγελιών ιδίως σε μία χρονιά που εργαζόμενοι - καταναλωτές έχουν περιορίσει στο ελάχιστο τις δαπάνες διατροφής και διαβίωσης και κατά συνέπεια, την πρόσβαση σε ποιοτικά και ασφαλή τρόφιμα και είδη...
Σχόλια (0)
Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας
Μπορείς να κάνεις login εδώ ή κάνε εγγραφή από εδώ.