πριν από  6 ημέρες 12 ώρες

Τις προθέσεις των Ελλήνων καταναλωτών γύρω από τα ταξίδια που γίνονται με αφορμή μια αθλητική δραστηριότητα ή για λόγους ευεξίας, αποκαλύπτει έρευνα της ψηφιακής τράπεζας και παρόχου ευέλικτων πληρωμών Klarna. Στην έρευνα, η οποία πραγματοποιήθηκε τον Μάιο 2025 σε συνεργασία με την εταιρεία ερευνών Appinio, συμμετείχαν 1.000 Έλληνες καταναλωτές. Η ανάγκη για...

πριν από  6 ημέρες 13 ώρες

Thetoc.gr

Τις προθέσεις των Ελλήνων καταναλωτών γύρω από τα ταξίδια που γίνονται με αφορμή μια αθλητική δραστηριότητα ή για λόγους ευεξίας, αποκαλύπτει έρευνα της ψηφιακής τράπεζας και παρόχου ευέλικτων πληρωμών Klarna. Στην έρευνα, η οποία πραγματοποιήθηκε τον Μάιο 2025 σε συνεργασία με την εταιρεία ερευνών Appinio, συμμετείχαν 1.000 Έλληνες καταναλωτές. Η ανάγκη για...

πριν από  6 ημέρες 14 ώρες

Newsroom | email: [email protected] Μια πρόσφατη έρευνα της ψηφιακής τράπεζας και παρόχου ευέλικτων πληρωμών Klarna αποκαλύπτει τις προτιμήσεις των Ελλήνων καταναλωτών σχετικά με τα ταξίδια που σχετίζονται με αθλητικές δραστηριότητες ή ευεξία. Η μελέτη, που διεξήχθη τον Μάιο του 2025 σε συνεργασία με την εταιρεία ερευνών Appinio, περιελάμβανε 1.000 συμμετέχοντες από...

πριν από  6 ημέρες 14 ώρες

Larissanet.gr

Τις προθέσεις των Ελλήνων καταναλωτών γύρω από τα ταξίδια που γίνονται με αφορμή μια αθλητική δραστηριότητα ή για λόγους ευεξίας, αποκαλύπτει έρευνα της ψηφιακής τράπεζας και παρόχου ευέλικτων πληρωμών Klarna. Στην έρευνα, η οποία πραγματοποιήθηκε τον Μάιο 2025 σε συνεργασία με την εταιρεία ερευνών Appinio, συμμετείχαν 1.000 Έλληνες καταναλωτές. Η ανάγκη για...

πριν από  6 ημέρες 14 ώρες

Iefimerida.gr

Τις προθέσεις των Ελλήνων καταναλωτών γύρω από τα ταξίδια που γίνονται με αφορμή μια αθλητική δραστηριότητα ή για λόγους ευεξίας, αποκαλύπτει έρευνα της ψηφιακής τράπεζας και παρόχου ευέλικτων πληρωμών Klarna. Στην έρευνα, η οποία πραγματοποιήθηκε τον Μάιο 2025 σε συνεργασία με την εταιρεία ερευνών Appinio, συμμετείχαν 1.000 Έλληνες καταναλωτές. Η ανάγκη για...

πριν από  6 ημέρες 14 ώρες

Thetoc.gr

Τις προθέσεις των Ελλήνων καταναλωτών γύρω από τα ταξίδια που γίνονται με αφορμή μια αθλητική δραστηριότητα ή για λόγους ευεξίας, αποκαλύπτει έρευνα της ψηφιακής τράπεζας και παρόχου ευέλικτων πληρωμών Klarna. Στην έρευνα, η οποία πραγματοποιήθηκε τον Μάιο 2025 σε συνεργασία με την εταιρεία ερευνών Appinio, συμμετείχαν 1.000 Έλληνες καταναλωτές. Η ανάγκη για...

πριν από  6 ημέρες 14 ώρες

Έρευνα της ψηφιακής τράπεζας και παρόχου ευέλικτων πληρωμών Klarna. Τις προθέσεις των Ελλήνων καταναλωτών γύρω από τα ταξίδια που γίνονται με αφορμή μια αθλητική δραστηριότητα ή για λόγους ευεξίας, αποκαλύπτει έρευνα της ψηφιακής τράπεζας και παρόχου ευέλικτων πληρωμών Klarna. Στην έρευνα, η οποία πραγματοποιήθηκε τον Μάιο 2025 σε συνεργασία με την εταιρεία ερευνών...

πριν από  6 ημέρες 15 ώρες

Imerisia.gr

Τις προθέσεις των Ελλήνων καταναλωτών γύρω από τα ταξίδια που γίνονται με αφορμή μια αθλητική δραστηριότητα ή για λόγους ευεξίας, αποκαλύπτει έρευνα της ψηφιακής τράπεζας και παρόχου ευέλικτων πληρωμών Klarna. Στην έρευνα, η οποία πραγματοποιήθηκε τον Μάιο 2025 σε συνεργασία με την εταιρεία ερευνών Appinio, συμμετείχαν 1.000 Έλληνες καταναλωτές. Η ανάγκη για...

πριν από  6 ημέρες 15 ώρες

Bankwars.gr

20 Ιουλίου 2025 Facebook Twitter Pinterest WhatsApp Τις προθέσεις των Ελλήνων καταναλωτών γύρω από τα ταξίδια που γίνονται με αφορμή μια αθλητική δραστηριότητα ή για λόγους ευεξίας, αποκαλύπτει έρευνα της ψηφιακής τράπεζας και παρόχου ευέλικτων πληρωμών Klarna. Στην έρευνα, η οποία πραγματοποιήθηκε τον Μάιο 2025 σε συνεργασία με την εταιρεία ερευνών Appinio...

πριν από  6 ημέρες 15 ώρες

ταξίδια που γίνονται με αφορμή μια αθλητική δραστηριότητα ή για λόγους ευεξίας, αποκαλύπτει έρευνα της ψηφιακής τράπεζας και παρόχου ευέλικτων πληρωμών Klarna. Στην έρευνα, η οποία πραγματοποιήθηκε τον Μάιο 2025 σε συνεργασία με την εταιρεία ερευνών Appinio, συμμετείχαν 1.000 Έλληνες καταναλωτές. Η ανάγκη για αποσυμπίεση, σύνδεση με τη φύση και φυσική δραστηριότητα...

πριν από  6 ημέρες 15 ώρες

Capital.gr

Τις προθέσεις των Ελλήνων καταναλωτών γύρω από τα ταξίδια που γίνονται με αφορμή μια αθλητική δραστηριότητα ή για λόγους ευεξίας, αποκαλύπτει έρευνα της ψηφιακής τράπεζας και παρόχου ευέλικτων πληρωμών Klarna. Στην έρευνα, η οποία πραγματοποιήθηκε τον Μάιο 2025 σε συνεργασία με την εταιρεία ερευνών Appinio, συμμετείχαν 1.000 Έλληνες καταναλωτές. Η ανάγκη για...

πριν από  6 ημέρες 16 ώρες

Emea.gr

Τις προθέσεις των Ελλήνων καταναλωτών γύρω από τα ταξίδια που γίνονται με αφορμή μια αθλητική δραστηριότητα ή για λόγους ευεξίας, αποκαλύπτει έρευνα της ψηφιακής τράπεζας και παρόχου ευέλικτων πληρωμών Klarna. Στην έρευνα, η οποία πραγματοποιήθηκε τον Μάιο 2025 σε συνεργασία με την εταιρεία ερευνών Appinio, συμμετείχαν 1.000 Έλληνες καταναλωτές. Η ανάγκη για...

Palo News Digest

⭐⭐⭐⭐⭐
Μην χάνεις τις ειδήσεις που σε ενδιαφέρουν, σε περιλήψεις στο κινητό σου! News Digest με τις σημαντικότερες ειδήσεις 3 φορές / ημέρα, ζωντανή Ροή με τη θεματολογία που σε ενδιαφέρει, Ηot Τopics από τα σημαντικότερα γεγονότα, Ροή Video και Offline πρόσβαση.

Σχόλια (0)

Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας

 
 

Σχετικά Θέματα

    Από την ενότητα: business
    Palo presentation