Τις προθέσεις των Ελλήνων καταναλωτών γύρω από τα ταξίδια που γίνονται με αφορμή μια αθλητική δραστηριότητα ή για λόγους ευεξίας, αποκαλύπτει έρευνα της ψηφιακής τράπεζας και παρόχου ευέλικτων πληρωμών Klarna. Στην έρευνα, η οποία πραγματοποιήθηκε τον Μάιο 2025 σε συνεργασία με την εταιρεία ερευνών Appinio, συμμετείχαν 1.000 Έλληνες καταναλωτές. Η ανάγκη για...
Τις προθέσεις των Ελλήνων καταναλωτών γύρω από τα ταξίδια που γίνονται με αφορμή μια αθλητική δραστηριότητα ή για λόγους ευεξίας, αποκαλύπτει έρευνα της ψηφιακής τράπεζας και παρόχου ευέλικτων πληρωμών Klarna. Στην έρευνα, η οποία πραγματοποιήθηκε τον Μάιο 2025 σε συνεργασία με την εταιρεία ερευνών Appinio, συμμετείχαν 1.000 Έλληνες καταναλωτές. Η ανάγκη για...
Newsroom | email: [email protected] Μια πρόσφατη έρευνα της ψηφιακής τράπεζας και παρόχου ευέλικτων πληρωμών Klarna αποκαλύπτει τις προτιμήσεις των Ελλήνων καταναλωτών σχετικά με τα ταξίδια που σχετίζονται με αθλητικές δραστηριότητες ή ευεξία. Η μελέτη, που διεξήχθη τον Μάιο του 2025 σε συνεργασία με την εταιρεία ερευνών Appinio, περιελάμβανε 1.000 συμμετέχοντες από...
Τις προθέσεις των Ελλήνων καταναλωτών γύρω από τα ταξίδια που γίνονται με αφορμή μια αθλητική δραστηριότητα ή για λόγους ευεξίας, αποκαλύπτει έρευνα της ψηφιακής τράπεζας και παρόχου ευέλικτων πληρωμών Klarna. Στην έρευνα, η οποία πραγματοποιήθηκε τον Μάιο 2025 σε συνεργασία με την εταιρεία ερευνών Appinio, συμμετείχαν 1.000 Έλληνες καταναλωτές. Η ανάγκη για...
Τις προθέσεις των Ελλήνων καταναλωτών γύρω από τα ταξίδια που γίνονται με αφορμή μια αθλητική δραστηριότητα ή για λόγους ευεξίας, αποκαλύπτει έρευνα της ψηφιακής τράπεζας και παρόχου ευέλικτων πληρωμών Klarna. Στην έρευνα, η οποία πραγματοποιήθηκε τον Μάιο 2025 σε συνεργασία με την εταιρεία ερευνών Appinio, συμμετείχαν 1.000 Έλληνες καταναλωτές. Η ανάγκη για...
Τις προθέσεις των Ελλήνων καταναλωτών γύρω από τα ταξίδια που γίνονται με αφορμή μια αθλητική δραστηριότητα ή για λόγους ευεξίας, αποκαλύπτει έρευνα της ψηφιακής τράπεζας και παρόχου ευέλικτων πληρωμών Klarna. Στην έρευνα, η οποία πραγματοποιήθηκε τον Μάιο 2025 σε συνεργασία με την εταιρεία ερευνών Appinio, συμμετείχαν 1.000 Έλληνες καταναλωτές. Η ανάγκη για...
Έρευνα της ψηφιακής τράπεζας και παρόχου ευέλικτων πληρωμών Klarna. Τις προθέσεις των Ελλήνων καταναλωτών γύρω από τα ταξίδια που γίνονται με αφορμή μια αθλητική δραστηριότητα ή για λόγους ευεξίας, αποκαλύπτει έρευνα της ψηφιακής τράπεζας και παρόχου ευέλικτων πληρωμών Klarna. Στην έρευνα, η οποία πραγματοποιήθηκε τον Μάιο 2025 σε συνεργασία με την εταιρεία ερευνών...
Τις προθέσεις των Ελλήνων καταναλωτών γύρω από τα ταξίδια που γίνονται με αφορμή μια αθλητική δραστηριότητα ή για λόγους ευεξίας, αποκαλύπτει έρευνα της ψηφιακής τράπεζας και παρόχου ευέλικτων πληρωμών Klarna. Στην έρευνα, η οποία πραγματοποιήθηκε τον Μάιο 2025 σε συνεργασία με την εταιρεία ερευνών Appinio, συμμετείχαν 1.000 Έλληνες καταναλωτές. Η ανάγκη για...
20 Ιουλίου 2025 Facebook Twitter Pinterest WhatsApp Τις προθέσεις των Ελλήνων καταναλωτών γύρω από τα ταξίδια που γίνονται με αφορμή μια αθλητική δραστηριότητα ή για λόγους ευεξίας, αποκαλύπτει έρευνα της ψηφιακής τράπεζας και παρόχου ευέλικτων πληρωμών Klarna. Στην έρευνα, η οποία πραγματοποιήθηκε τον Μάιο 2025 σε συνεργασία με την εταιρεία ερευνών Appinio...
ταξίδια που γίνονται με αφορμή μια αθλητική δραστηριότητα ή για λόγους ευεξίας, αποκαλύπτει έρευνα της ψηφιακής τράπεζας και παρόχου ευέλικτων πληρωμών Klarna. Στην έρευνα, η οποία πραγματοποιήθηκε τον Μάιο 2025 σε συνεργασία με την εταιρεία ερευνών Appinio, συμμετείχαν 1.000 Έλληνες καταναλωτές. Η ανάγκη για αποσυμπίεση, σύνδεση με τη φύση και φυσική δραστηριότητα...
Τις προθέσεις των Ελλήνων καταναλωτών γύρω από τα ταξίδια που γίνονται με αφορμή μια αθλητική δραστηριότητα ή για λόγους ευεξίας, αποκαλύπτει έρευνα της ψηφιακής τράπεζας και παρόχου ευέλικτων πληρωμών Klarna. Στην έρευνα, η οποία πραγματοποιήθηκε τον Μάιο 2025 σε συνεργασία με την εταιρεία ερευνών Appinio, συμμετείχαν 1.000 Έλληνες καταναλωτές. Η ανάγκη για...
Τις προθέσεις των Ελλήνων καταναλωτών γύρω από τα ταξίδια που γίνονται με αφορμή μια αθλητική δραστηριότητα ή για λόγους ευεξίας, αποκαλύπτει έρευνα της ψηφιακής τράπεζας και παρόχου ευέλικτων πληρωμών Klarna. Στην έρευνα, η οποία πραγματοποιήθηκε τον Μάιο 2025 σε συνεργασία με την εταιρεία ερευνών Appinio, συμμετείχαν 1.000 Έλληνες καταναλωτές. Η ανάγκη για...

Σχόλια (0)
Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας
Μπορείς να κάνεις login εδώ ή κάνε εγγραφή από εδώ.