Τις προθέσεις των Ελλήνων καταναλωτών γύρω από τα ταξίδια που γίνονται με αφορμή μια αθλητική δραστηριότητα ή για λόγους ευεξίας, αποκαλύπτει έρευνα της ψηφιακής τράπεζας και παρόχου ευέλικτων πληρωμών Klarna. ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ Στην έρευνα, η οποία πραγματοποιήθηκε τον Μάιο 2025 σε συνεργασία με την εταιρεία ερευνών Appinio, συμμετείχαν 1.000 Έλληνες καταναλωτές. Η ανάγκη...
Τις προθέσεις των Ελλήνων καταναλωτών γύρω από τα ταξίδια που γίνονται με αφορμή μια αθλητική δραστηριότητα ή για λόγους ευεξίας, αποκαλύπτει έρευνα της ψηφιακής τράπεζας και παρόχου ευέλικτων πληρωμών Klarna. Στην έρευνα, η οποία πραγματοποιήθηκε τον Μάιο 2025 σε συνεργασία με την εταιρεία ερευνών Appinio, συμμετείχαν 1.000 Έλληνες καταναλωτές. Η ανάγκη για...
Σε μια εποχή που οι λέξεις "burnout", στρες και ψυχική εξάντληση έχουν μπει για τα καλά στο λεξιλόγιο των Ελλήνων, μια νέα μορφή ταξιδιού αναδύεται στην εγχώρια αγορά, με μικρότερο οικονομικό αποτύπωμα αλλά μεγάλη συναισθηματική απόδοση. Πρόκειται για τα ταξίδια ευεξίας και αθλητικών δραστηριοτήτων, τα οποία κερδίζουν συνεχώς έδαφος, με τους καταναλωτές να αναζητούν...

Σχόλια (0)
Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας
Μπορείς να κάνεις login εδώ ή κάνε εγγραφή από εδώ.