Πόση ηλεκτρομαγνητική ακτινοβολία δέχεται ο οδηγός ενός ηλεκτρικού οχήματος;
- Advertisement - Η συζήτηση για την ασφάλεια των ηλεκτρικών αυτοκινήτων ως προς την ηλεκτρομαγνητική ακτινοβολία παίρνει νέα διάσταση, μετά από μελέτη με σχεδόν 1 εκατομμύριο μετρήσεις. Τα δεδομένα καταγράφουν ότι οι επιβάτες δεν διατρέχουν κίνδυνο, ακόμη και όταν υπάρχουν υψηλότερα τοπικά πεδία στα πόδια. Photo healthpharma ΔΩΡΕΑΝ ΕΓΓΡΑΦΗ ΣΤΟ NEWSLETTER Η συζήτηση γύρω από την έκθεση σε ηλεκτρομαγνητικά πεδία μέσα στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα εντείνεται όσο η ηλεκτροκίνηση κερδίζει έδαφος στην ευρωπαϊκή αγορά. Το βασικό ερώτημα αφορά το κατά πόσο ο οδηγός και οι επιβάτες βλέπουν μεγαλύτερη έκθεση σε σχέση με τα συμβατικά οχήματα με κινητήρα εσωτερικής καύσης. Η παρουσία ηλεκτρικών και μαγνητικών πεδίων είναι δεδομένη σε κάθε σύστημα όπου κυκλοφορεί ηλεκτρικό ρεύμα. Αυτό ισχύει τόσο στα συμβατικά αυτοκίνητα όσο και στα ηλεκτρικά. Με στόχο μια τεκμηριωμένη απάντηση, η ADAC σε συνεργασία με το Κέντρο Έρευνας για την Ηλεκτρομαγνητική...
ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ
Μια πρόσφατη, μεγάλης κλίμακας μελέτη από την ADAC (Γερμανική Λέσχη Αυτοκινήτου) δείχνει ότι η ηλεκτρομαγνητική ακτινοβολία από τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα, δεν ενέχει αποδεδειγμένα κανέναν κίνδυνο για την υγεία. Η μελέτη περιελάμβανε περισσότερες από 975.000 μεμονωμένες μετρήσεις σε ηλεκτρικά αυτοκίνητα και ηλεκτρικές μοτοσικλέτες. Οι μετρήσεις ελήφθησαν όχι μόνο στο...
Μια πρόσφατη, μεγάλης κλίμακας μελέτη από την ADAC (Γερμανική Λέσχη Αυτοκινήτου) δείχνει ότι η ηλεκτρομαγνητική ακτινοβολία από τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα, δεν ενέχει αποδεδειγμένα κανέναν κίνδυνο για την υγεία. Η μελέτη περιελάμβανε περισσότερες από 975.000 μεμονωμένες μετρήσεις σε ηλεκτρικά αυτοκίνητα και ηλεκτρικές μοτοσικλέτες. Οι μετρήσεις ελήφθησαν όχι μόνο στο...
A+ A- Μπορεί η ηλεκτροκίνηση να ανεβαίνει με γοργούς ρυθμούς, όμως όλο και περισσότερο τίθεται το ερώτημα για το αν ο οδηγός και οι επιβάτες ενός ηλεκτρικού αυτοκινήτου είναι εκτεθειμένοι σε ηλεκτρομαγνητική ακτινοβολία σε σχέση με εκείνους που οδηγούν ή επιβαίνουν σε αυτοκίνητο με κινητήρα εσωτερικής καύσης. Ηλεκτρικά και μαγνητικά πεδία υπάρχουν οπουδήποτε ρέει...
Περισσότερες από 975.000 μεμονωμένες μετρήσεις έδειξαν ότι δεν υπάρχει κανένας κίνδυνος για την υγεία που να σχετίζεται με τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα ή τις ηλεκτρικές μοτοσικλέτες. Μπορεί η ηλεκτροκίνηση να ανεβαίνει με γοργούς ρυθμούς, όμως όλο και περισσότερο τίθεται το ερώτημα για το αν ο οδηγός και οι επιβάτες ενός ηλεκτρικού αυτοκινήτου είναι εκτεθειμένοι σε...
Η ηλεκτροκίνηση να ανεβαίνει με γοργούς ρυθμούς. 6 SHARES Bigstock Όμως όλο και περισσότερο τίθεται το ερώτημα για το αν ο οδηγός και οι επιβάτες ενός ηλεκτρικού αυτοκινήτου είναι εκτεθειμένοι σε μεγαλύτερη ηλεκτρομαγνητική ακτινοβολία σε σχέση με εκείνους που οδηγούν ή επιβαίνουν σε αυτοκίνητο με κινητήρα εσωτερικής καύσης. Ηλεκτρικά και μαγνητικά πεδία υπάρχουν...
Τι δείχνει η μελέτη που πραγματοποιήθηκε Άκουσε το άρθρο loading audio 00.00/ Newsbomb19 Νοεμβρίου 2025 · 15:55 Unsplash ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ 3' ΣΧΟΛΙΑΣΕ URL COPIED 14 SHARES Μπορεί η ηλεκτροκίνηση να ανεβαίνει με γοργούς ρυθμούς, όμως όλο και περισσότερο τίθεται το ερώτημα για το αν ο οδηγός και οι επιβάτες ενός ηλεκτρικού αυτοκινήτου είναι εκτεθειμένοι σε ηλεκτρομαγνητική...
A+ A- Μπορεί η ηλεκτροκίνηση να ανεβαίνει με γοργούς ρυθμούς, όμως όλο και περισσότερο τίθεται το ερώτημα για το αν ο οδηγός και οι επιβάτες ενός ηλεκτρικού αυτοκινήτου είναι εκτεθειμένοι σε ηλεκτρομαγνητική ακτινοβολία σε σχέση με εκείνους που οδηγούν ή επιβαίνουν σε αυτοκίνητο με κινητήρα εσωτερικής καύσης. Ηλεκτρικά και μαγνητικά πεδία υπάρχουν οπουδήποτε ρέει...
Τι δείχνει η μελέτη που πραγματοποιήθηκε Άκουσε το άρθρο loading audio 00.00/ Newsbomb19 Νοεμβρίου 2025 · 15:55 Unsplash ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗ 3' ΣΧΟΛΙΑΣΕ URL COPIED Μπορεί η ηλεκτροκίνηση να ανεβαίνει με γοργούς ρυθμούς, όμως όλο και περισσότερο τίθεται το ερώτημα για το αν ο οδηγός και οι επιβάτες ενός ηλεκτρικού αυτοκινήτου είναι εκτεθειμένοι σε ηλεκτρομαγνητική...
Πολυμέσα







Σχόλια (0)
Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας
Μπορείς να κάνεις login εδώ ή κάνε εγγραφή από εδώ.