Ηλεκτρονικά καταστήματα (E-shop): Πώς αλλάζουν στην πορεία του χρόνου και των τεχνολογικών εξελίξεων
Με τα δεδομένα σε διεθνές επίπεδο να δείχνουν πως το 46% των ηλεκτρονικών επιχειρήσεων αξιοποιεί ήδη την τεχνητή νοημοσύνη και μερικές από αυτές να καταγράφουν έως και 20% αύξηση στα έσοδα, είναι προφανές ότι η τεχνολογία δεν είναι απλώς εργαλείο είναι καταλύτης. Δεν είναι πλέον μια απλή σελίδα στο διαδίκτυο. Τα e-shop του σήμερα έχουν μετατραπεί σε δυναμικά...
Δεν είναι πλέον μια απλή σελίδα στο διαδίκτυο. Τα e-shop του σήμερα έχουν μετατραπεί σε δυναμικά εργαλεία στρατηγικής, έναν ζωντανό και διαδραστικό καθρέφτη της εμπορικής ταυτότητας κάθε επιχείρησης. Στον κόσμο του e-commerce, είτε πρόκειται για B2C (πώληση στον τελικό καταναλωτή), είτε για B2B (πώληση από επιχείρηση σε επιχείρηση), δεν αρκεί πλέον μια επιχείρηση να...
Δεν είναι πλέον μια απλή σελίδα στο διαδίκτυο. Τα e-shop του σήμερα έχουν μετατραπεί σε δυναμικά εργαλεία στρατηγικής, έναν ζωντανό και διαδραστικό καθρέφτη της εμπορικής ταυτότητας κάθε επιχείρησης. Στον κόσμο του e-commerce, είτε πρόκειται για B2C (πώληση στον τελικό καταναλωτή), είτε για B2B (πώληση από επιχείρηση σε επιχείρηση), δεν αρκεί πλέον μια επιχείρηση να...

Σχόλια (0)
Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας
Μπορείς να κάνεις login εδώ ή κάνε εγγραφή από εδώ.