Εκ των κορυφαίων στη διαχείριση παραπόνων, για πρώτη φορά στην Ελλάδα
Ο διάσημος Philip Kotler αναφέρθηκε πρόσφατα με ιδιαίτερα κολακευτικά λόγια στο βιβλίο "Zero Complaints: The Path to Continuous Value Creation", τονίζοντας ότι πρόκειται για έργο που αξίζει να διαβαστεί από κάθε μάνατζερ. Σύμφωνα με τον ίδιο, οι συγγραφείς είναι πρακτικοί δημιουργοί αξίας και το βιβλίο διακρίνεται για την εις βάθος έρευνα και τα παραδείγματά του στη σωστή και λανθασμένη διαχείριση παραπόνων. Ο Dr. Moshe Davidow, συν-συγγραφέας του βιβλίου, έρχεται για πρώτη φορά στην Ελλάδα ως κεντρικός ομιλητής στο 20ό Συνέδριο Κορυφής στην Εξυπηρέτηση Πελατών του ΕΙΕΠ, την Πέμπτη 5 Ιουνίου. Στην ομιλία του θα αναδείξει πώς η διαχείριση παραπόνων μπορεί να αποτελέσει πυξίδα για την καλλιέργεια αυθεντικά πελατοκεντρικής κουλτούρας. Μέσα από παραδείγματα από τη διεθνή αγορά, θα παρουσιάσει τα στρατηγικά οφέλη του complaint management και θα εξηγήσει πώς αυτό μπορεί να ενσωματωθεί αποτελεσματικά στην καθημερινή λειτουργία κάθε...
ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ
Πολυμέσα

Σχόλια (0)
Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας
Μπορείς να κάνεις login εδώ ή κάνε εγγραφή από εδώ.