πριν από  1 Χρόνο 10 Μήνες

Larissanet.gr

Περιμένουν έκτακτα εκπτωτικά γεγονότα - Αποδυναμώνεται η σχέση με τα brands-Tι απαιτούν οι καταναλωτές - Δίνουν έμφαση σε υγεία και ευεξία - Οι online αγορές ήρθαν για να μείνουν - Πέντε διακριτές τυπολογίες καταναλωτών Την πίεση που ασκούν στην αγοραστική δύναμη, αλλά και την ψυχολογία των Ελλήνων καταναλωτών, η σημαντική αύξηση του πληθωρισμού στις παγκόσμιες...

πριν από  1 Χρόνο 10 Μήνες

Techgear.gr

Κόστος διαβίωσης, οικονομικά και υγεία οι βασικές ανησυχίες των Ελλήνων καταναλωτών Επτά στους δέκα (70%) δηλώνουν ότι ξοδεύουν λιγότερα χρήματα σε προϊόντα που δεν είναι πρώτης ανάγκης Η τιμή αναδεικνύεται, με διαφορά, ως το σημαντικότερο αγοραστικό κριτήριο, τόσο σήμερα (78%), όσο και για την επόμενη τριετία (78%) Δύο στους τρεις (67%) σκοπεύουν να...

πριν από  1 Χρόνο 10 Μήνες

Larissanet.gr

Ο πόλεμος στην Ουκρανία έχει επηρεάσει σημαντικά την ψυχολογία των Ελλήνων καταναλωτών και διαμορφώνει τις νέες καταναλωτικές συνήθειες τους σύμφωνα με την έρευνα "Future Consumer Index Ελλάδα 2022". Η έρευνα διεξήχθη, με τη συνεργασία της MRB, σε δείγμα 500 Ελλήνων καταναλωτών, μεταξύ 28 Απριλίου και 5 Μαίου 2022 και εντάσσεται στην ευρύτερη παγκόσμια έρευνα της...

πριν από  1 Χρόνο 10 Μήνες

Sofokleous10.gr

Follow @sofokleous10 Επιδείνωση στην κατανάλωση, κόβουν τα περιττά ψώνια οι Έλληνες. Οι συνέπειες της ακρίβειας. Το φως της δημοσιότητας βλέπει η έρευνα "Future Consumer Index Ελλάδα 2022", η οποία αποτυπώνει την πίεση που ασκούν στην αγοραστική δύναμη, αλλά και την ψυχολογία των ελλήνων καταναλωτών, η σημαντική αύξηση του πληθωρισμού στις παγκόσμιες αγορές, την...

πριν από  1 Χρόνο 10 Μήνες

Emea.gr

Τις επιπτώσεις της εκτίναξης του πληθωρισμού παγκοσμίως, της αβεβαιότητας που προκαλεί ο πόλεμος στην Ουκρανία, σε συνδυασμό με τις παρατεταμένες συνέπειες της πανδημίας στις αγοραστικές συνήθειες, τις αντιλήψεις και τις προσδοκίες των Ελλήνων καταναλωτών καταγράφει η δεύτερη έρευνα, "Future Consumer Index Ελλάδα 2022", που παρουσίασε η ΕΥ Ελλάδος. Η έρευνα...

πριν από  1 Χρόνο 10 Μήνες

Typosthes.gr

Η τιμή αναδεικνύεται και φέτος, με διαφορά, ως το σημαντικότερο αγοραστικό κριτήριο Την πίεση που ασκούν στην αγοραστική δύναμη, αλλά και την ψυχολογία των Ελλήνων καταναλωτών, η σημαντική αύξηση του πληθωρισμού στις παγκόσμιες αγορές και τις ανησυχίες που προκαλεί η εισβολή της Ρωσίας στην Ουκρανία αποτυπώνει η έρευνα "Future Consumer Index Ελλάδα 2022". Η έρευνα...

πριν από  1 Χρόνο 10 Μήνες

Imerisia.gr

Σημαντικές αλλαγές παρατηρούνται στην καταναλωτική συμπεριφορά των Ελλήνων ως αποτέλεσμα του πληθωρισμού παγκοσμίως, της αβεβαιότητας που προκαλεί ο πόλεμος στην Ουκρανία, αλλά και της πανδημίας. Όπως προκύπτει από σχετική έρευνα της EY Ελλάδος, οι κύριες ανησυχίες των Ελλήνων καταναλωτών είναι το κόστος διαβίωσης, τα οικονομικά και η υγεία. Ειδικότερα, όπως...

πριν από  1 Χρόνο 10 Μήνες

Newsit.gr

Ο πόλεμος στην Ουκρανία έχει επηρεάσει σημαντικά την ψυχολογία των Ελλήνων καταναλωτών και διαμορφώνει τις νέες καταναλωτικές συνήθειες τους σύμφωνα με την έρευνα "Future Consumer Index Ελλάδα 2022". Η έρευνα διεξήχθη, με τη συνεργασία της MRB, σε δείγμα 500 Ελλήνων καταναλωτών, μεταξύ 28 Απριλίου και 5 Μαίου 2022 και εντάσσεται στην ευρύτερη παγκόσμια έρευνα της...

πριν από  1 Χρόνο 10 Μήνες

Ered.gr

Η έρευνα διεξήχθη, με τη συνεργασία της MRB, σε δείγμα 500 Ελλήνων καταναλωτών, μεταξύ 28 Απριλίου και 5 Μαίου 2022 και εντάσσεται στην ευρύτερη παγκόσμια έρευνα της ΕΥ, Future Consumer Index, η οποία παρακολουθεί τις καταναλωτικές τάσεις στις σημαντικότερες αγορές του κόσμου από την έναρξη της πανδημίας, και βρίσκεται ήδη στον 10ο κύκλο της. Η έρευνα αναλύει...

πριν από  1 Χρόνο 10 Μήνες

Neakriti.gr

Την πίεση που ασκούν στην αγοραστική δύναμη, αλλά και την ψυχολογία των Ελλήνων καταναλωτών, η σημαντική αύξηση του πληθωρισμού στις παγκόσμιες αγορές και τις ανησυχίες που προκαλεί η εισβολή της Ρωσίας στην Ουκρανία αποτυπώνει η έρευνα "Future Consumer Index Ελλάδα 2022". Η έρευνα διεξήχθη, με τη συνεργασία της MRB, σε δείγμα 500 Ελλήνων καταναλωτών, μεταξύ 28...

πριν από  1 Χρόνο 10 Μήνες

SofokleousIn.gr

Τις επιπτώσεις της εκτίναξης του πληθωρισμού παγκοσμίως, της αβεβαιότητας που προκαλεί ο πόλεμος στην Ουκρανία, σε συνδυασμό με τις παρατεταμένες συνέπειες της πανδημίας στις αγοραστικές συνήθειες, τις αντιλήψεις και τις προσδοκίες των Ελλήνων καταναλωτών καταγράφει η δεύτερη έρευνα, Future Consumer Index Ελλάδα 2022, που παρουσίασε η ΕΥ Ελλάδος. Η έρευνα διεξήχθη...

πριν από  1 Χρόνο 10 Μήνες

Την πίεση που ασκούν στην αγοραστική δύναμη, αλλά και την ψυχολογία των Ελλήνων καταναλωτών, η σημαντική αύξηση του πληθωρισμού στις παγκόσμιες αγορές και τις ανησυχίες που προκαλεί η εισβολή της Ρωσίας στην Ουκρανία αποτυπώνει η έρευνα "Future Consumer Index Ελλάδα 2022". Η έρευνα διεξήχθη, με τη συνεργασία της MRB, σε δείγμα 500 Ελλήνων καταναλωτών, μεταξύ 28...

Palo News Digest

⭐⭐⭐⭐⭐
Μην χάνεις τις ειδήσεις που σε ενδιαφέρουν, σε περιλήψεις στο κινητό σου! News Digest με τις σημαντικότερες ειδήσεις 3 φορές / ημέρα, ζωντανή Ροή με τη θεματολογία που σε ενδιαφέρει, Ηot Τopics από τα σημαντικότερα γεγονότα, Ροή Video και Offline πρόσβαση.

Σχόλια (0)

Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας

 
 

Σχετικά Θέματα

Από την ενότητα: Οικονομία
Palo presentation