Gen Z: Η νέα γενιά που μετατρέπει το άρωμα σε σύμβολο ταυτότητας
Κάποτε εθεωρείτο σύμβολο πολυτέλειας. Σήμερα, το άρωμα έχει γίνει καθημερινό "εργαλείο" αυτοέκφρασης για τη Gen Z. Οι νέοι καταναλωτές και ειδικότερα εκείνοι της Gen Z αναζητούν προϊόντα που εκφράζουν την προσωπικότητά τους, ενισχύουν τη διάθεσή τους και προσφέρουν μια μικρή δόση πολυτέλειας, σε μια εποχή οικονομικής αβεβαιότητας. Οι αναλυτές μιλούν για το νέο "φαινόμενο του κραγιόν" - όταν η οικονομία πιέζει, οι μικρές πολυτέλειες κυριαρχούν. Οι μεγάλοι παίκτες μπαίνουν στο παιχνίδι για να γοητεύσουν τη Gen Z Κολοσσοί όπως οι Estee Lauder, L'Oreal και Coty επενδύουν μαζικά στα αρώματα, βλέποντας τις πωλήσεις τους να εκτοξεύονται. Η Coty, γνωστή για τα Calvin Klein και Hugo Boss, ανακοίνωσε αισιόδοξες προβλέψεις, με τον οικονομικό διευθυντή Laurent Mercier να δηλώνει ότι η κατηγορία αυτή "ταιριάζει απόλυτα στις ανάγκες των νέων καταναλωτών", αναφέρει σε ρεπορτάζ του το Reuters. Αντίστοιχα, η Estee Lauder σημείωσε άνοδο 14% στο τμήμα...
ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ
Κάποτε εθεωρείτο σύμβολο πολυτέλειας. Σήμερα, το άρωμα έχει γίνει καθημερινό "εργαλείο" αυτοέκφρασης για τη Gen Z. Οι νέοι καταναλωτές και ειδικότερα εκείνοι της Gen Z αναζητούν προϊόντα που εκφράζουν την προσωπικότητά τους, ενισχύουν τη διάθεσή τους και προσφέρουν μια μικρή δόση πολυτέλειας, σε μια εποχή οικονομικής αβεβαιότητας. Οι αναλυτές μιλούν για το νέο...
Πολυμέσα







Σχόλια (0)
Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας
Μπορείς να κάνεις login εδώ ή κάνε εγγραφή από εδώ.