πριν από  7 ώρες 35 λεπτά

Marketing Week

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ


Η FCB/Γνώμη διακρίθηκε στα Tourism Awards 2025 με Gold βραβείο στην κατηγορία Online Strategy και Silver στην κατηγορία Integrated Marketing Campaign, για τις online και offline καμπάνιες στρατηγικής επικοινωνίας που σχεδίασε και υλοποίησε για την Blue Star Ferries, μέλος του ομίλου Attica. Οι βραβεύσεις αυτές προστίθενται σε σειρά διακρίσεων που έχει κατακτήσει η FCB/Γνώμη για την επικοινωνία των brands του ομίλου Attica, από διαφορετικούς θεσμούς του κλάδου. CATEGORIES: Events

ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ

Palo News Digest

⭐⭐⭐⭐⭐
Μην χάνεις τις ειδήσεις που σε ενδιαφέρουν, σε περιλήψεις στο κινητό σου! News Digest με τις σημαντικότερες ειδήσεις 3 φορές / ημέρα, ζωντανή Ροή με τη θεματολογία που σε ενδιαφέρει, Ηot Τopics από τα σημαντικότερα γεγονότα, Ροή Video και Offline πρόσβαση.

Σχόλια (0)

Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας

 
 

Σχετικά Θέματα

    Από την ενότητα: Οικονομία
    Palo presentation