Gold & Silver για την FCB/Γνώμη στα Tourism Awards
Η FCB/Γνώμη διακρίθηκε στα Tourism Awards 2025 με Gold βραβείο στην κατηγορία Online Strategy και Silver στην κατηγορία Integrated Marketing Campaign, για τις online και offline καμπάνιες στρατηγικής επικοινωνίας που σχεδίασε και υλοποίησε για την Blue Star Ferries, μέλος του ομίλου Attica. Οι βραβεύσεις αυτές προστίθενται σε σειρά διακρίσεων που έχει κατακτήσει η FCB/Γνώμη για την επικοινωνία των brands του ομίλου Attica, από διαφορετικούς θεσμούς του κλάδου. CATEGORIES: Events
ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ
Πολυμέσα

Σχόλια (0)
Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας
Μπορείς να κάνεις login εδώ ή κάνε εγγραφή από εδώ.