Πόσες φορές πηγαίνουν οι Έλληνες στο σούπερ μάρκετ; - Προτιμούν χαμηλές τιμές έναντι των προσφορών
Τις αλλαγές στην αγοραστική συμπεριφορά των καταναλωτών στα σούπερ μάρκετ καταγράφει έρευνα του ΙΕΛΚΑ (Ινστιτούτο Έρευνας Λιανεμπορίου Καταναλωτικών Αγαθών) με δείγμα 1.500 καταναλωτές από όλη την Ελλάδα που πραγματοποιήθηκε τον Φεβρουάριο 2025. Σε γενικές γραμμές καταγράφεται μία σταθερότητα σε σχέση με τους βασικούς παράγοντες της αγοραστικής συμπεριφοράς. Συγκεκριμένα καταγράφονται 3,2 επισκέψεις κατά μέσο όρο σε καταστήματα σούπερ μάρκετ, ελαφρώς αυξημένες σε σχέση με το προηγούμενο έτος, αλλά σε γενικές γραμμές σταθερές σε σχέση με τις προηγούμενες μετρήσεις. Πρόκειται για 13 επισκέψεις ανά μήνα. Αντίστοιχα αυτές οι επισκέψεις πραγματοποιούνται σε περίπου 2,2 κατά μέσο διαφορετικές αλυσίδες σούπερ μάρκετ, δείχνοντας και τις πολυκαναλικές τάσεις που καταγράφονται. Αξιοσημείωτο είναι ότι παρά τις όποιες ανατιμήσεις, οι καταναλωτές δήλωσαν μικρότερο ποσό εβδομαδιαίο αγορών, το οποίο ενδεχομένως να έχει να κάνει είτε με την...
ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ
Αν και οι επισκέψεις αυξήθηκαν ελαφρά, κρατάμε "μικρό καλάθι" - Ξοδεύουμε λιγότερα, με προτίμηση στις χαμηλές τιμές παρά στις προσφορές Τις αλλαγές στην αγοραστική συμπεριφορά των καταναλωτών στα σούπερ μάρκετ καταγράφει έρευνα του ΙΕΛΚΑ (Ινστιτούτο Έρευνας Λιανεμπορίου Καταναλωτικών Αγαθών). Η έρευνα πραγματοποιήθηκε τον Φεβρουάριο 2025, σε δείγμα 1.500 καταναλωτών...
FacebookTwitterViberMessengerWhatsAppEmail: Facebook Twitter Viber Messenger WhatsApp E-mail Ακούστε το άρθρο Χρόνο με τον χρόνο το προφίλ των Ελλήνων καταναλωτών διαφοροποιείται, με αποτέλεσμα το ζητούμενο να μην είναι πλέον η ποιότητα και τα καλά προϊόντα, αλλά τα οικονομικότερα ή τα είδη σε προσφορά! Οι οικονομικές δυσκολίες που αντιμετωπίζουν τα ελληνικά...
Κατακόρυφη πτώση παρουσιάζει το ενδιαφέρον τον Ελλήνων καταναλωτών για τις προσφορές στα Σούπερ Μάρκετ σε σχέση με τις χαμηλότερες τιμές. Σύμφωνα με την ετήσια έρευνα του ΙΕΛΚΑ που δημοσιοποιήθηκε σήμερα, μόλις το 19% των καταναλωτών που έλαβαν μέρος στην έρευνα προτιμάει προσφορές έναντι χαμηλότερων τιμών από 57% που ήταν την περίοδο 2017/18. Όπως φαίνεται από το...
Τις αλλαγές στην αγοραστική συμπεριφορά των καταναλωτών στα σούπερ μάρκετ καταγράφει έρευνα του ΙΕΛΚΑ (Ινστιτούτο Έρευνας Λιανεμπορίου Καταναλωτικών Αγαθών) με δείγμα 1.500 καταναλωτές από όλη την Ελλάδα που πραγματοποιήθηκε τον Φεβρουάριο 2025. Σε γενικές γραμμές καταγράφεται μία σταθερότητα σε σχέση με τους βασικούς παράγοντες της αγοραστικής συμπεριφοράς.
Τις αλλαγές στην αγοραστική συμπεριφορά των καταναλωτών στα σούπερ μάρκετ καταγράφει έρευνα του ΙΕΛΚΑ (Ινστιτούτο Έρευνας Λιανεμπορίου Καταναλωτικών Αγαθών) με δείγμα 1.500 καταναλωτές από όλη την Ελλάδα που πραγματοποιήθηκε τον Φεβρουάριο 2025. Σε γενικές γραμμές καταγράφεται μία σταθερότητα σε σχέση με τους βασικούς παράγοντες της αγοραστικής συμπεριφοράς.
Η χρηματική δαπάνη συνεχίζει να είναι το βασικό κριτήριο για την επιλογή τροφίμων, με τάση όμως αποκλιμάκωσης από το δεύτερο κριτήριο που είναι η ποιότητα, σύμφωνα με την ετήσια έρευνα καταναλωτών του Ινστιτούτου Έρευνας Λιανεμπορίου Καταναλωτικών Αγαθών (ΙΕΛΚΑ) Η έρευνα, που πραγματοποιήθηκε τον Φεβρουάριο 2025, αφορούσε μια σειρά θεμάτων σε σχέση με την...
Η χρηματική δαπάνη συνεχίζει να είναι το βασικό κριτήριο για την επιλογή τροφίμων, όπως προκύπτει από την ετήσια έρευνα του ΙΕΛΚΑ, (Ινστιτούτο Έρευνας Λιανεμπορίου Καταναλωτικών Αγαθών) που καταγράφει τις αλλαγές στην αγοραστική συμπεριφορά των καταναλωτών στα σούπερ μάρκετ. Η έρευνα που πραγματοποιήθηκε τον Φεβρουάριο 2025, με δείγμα 1.500 καταναλωτές από όλη την...
Σύμφωνα με την έρευνα, του ΙΕΛΚΑ για την αγοραστική συμπεριφορά των καταναλωτών στα σούπερ μάρκετ Τις αλλαγές στην αγοραστική συμπεριφορά των καταναλωτών στα σούπερ μάρκετ καταγράφει έρευνα του ΙΕΛΚΑ (Ινστιτούτο Έρευνας Λιανεμπορίου Καταναλωτικών Αγαθών) με δείγμα 1.500 καταναλωτές από όλη την Ελλάδα που πραγματοποιήθηκε τον Φεβρουάριο 2025. Σε γενικές γραμμές, όπως...
Τις αλλαγές στην αγοραστική συμπεριφορά των καταναλωτών στα σούπερ μάρκετ καταγράφει έρευνα του ΙΕΛΚΑ (Ινστιτούτο Έρευνας Λιανεμπορίου Καταναλωτικών Αγαθών) με δείγμα 1.500 καταναλωτές από όλη την Ελλάδα που πραγματοποιήθηκε τον Φεβρουάριο 2025. Σε γενικές γραμμές καταγράφεται μία σταθερότητα σε σχέση με τους βασικούς παράγοντες της αγοραστικής συμπεριφοράς.
13 Μαίου 2025 Facebook Twitter Pinterest WhatsApp Βασικό κριτήριο για την επιλογή τροφίμων από σούπερ μάρκετ εξακολουθεί να αποτελεί η τιμή και δευτερευόντως η ποιότητα, σύμφωνα με την τελευταία έρευνα του Ινστιτούτου Έρευνας Λιανεμπορίου Καταναλωτικών Αγαθών (ΙΕΛΚΑ) από τον Φεβρουάριο του 2025. Αποτυπώνει πάντως ότι τον τελευταίο χρόνο καταγράφεται σταδιακή...
Ποιο είναι το βασικό κριτήριο των καταναλωτών για την επιλογή τροφίμων - Τι δείχνει έρευνα του ΙΕΛΚΑ
Τις αλλαγές στην αγοραστική συμπεριφορά των καταναλωτών στα σούπερ μάρκετ καταγράφει έρευνα του ΙΕΛΚΑ (Ινστιτούτο Έρευνας Λιανεμπορίου Καταναλωτικών Αγαθών) με δείγμα 1.500 καταναλωτές από όλη την Ελλάδα που πραγματοποιήθηκε τον Φεβρουάριο 2025. Σε γενικές γραμμές καταγράφεται μία σταθερότητα σε σχέση με τους βασικούς παράγοντες της αγοραστικής συμπεριφοράς.
Τις αλλαγές στην αγοραστική συμπεριφορά των καταναλωτών στα σούπερ μάρκετ καταγράφει έρευνα του ΙΕΛΚΑ (Ινστιτούτο Έρευνας Λιανεμπορίου Καταναλωτικών Αγαθών) με δείγμα 1.500 καταναλωτές από όλη την Ελλάδα που πραγματοποιήθηκε τον Φεβρουάριο 2025. Σε γενικές γραμμές καταγράφεται από το ΙΕΛΚΑ σταθερότητα σε σχέση με τους βασικούς παράγοντες της αγοραστικής...
Πολυμέσα

Σχόλια (0)
Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας
Μπορείς να κάνεις login εδώ ή κάνε εγγραφή από εδώ.