28 Μαρτίου 2024 - 16:26 Οι τιμές στα σουπερμάρκετ το Φεβρουάριο 2024 αυξήθηκαν κατά μέσο όσο 2,75% σε σχέση με το Φεβρουάριο 2023 - Πού καταγράφηκαν μειώσεις και πού αυξήσεις Συγκράτηση του δείκτη εξέλιξης τιμών για τις αλυσίδες σουπερμάρκετ το Φεβρουάριο 2024 διαπιστώνει έρευνα του Ινστιτούτου Έρευνας Λιανεμπορίου Καταναλωτικών Αγαθών (ΙΕΛΚΑ) στις μεγάλες αλυσίδες...
Στο πλαίσιο στοχευμένης έρευνας του Ινστιτούτου Έρευνας Λιανεμπορίου Καταναλωτικών Αγαθών (ΙΕΛΚΑ) αποκλειστικά στο κανάλι των μεγάλων αλυσίδων σουπερμάρκετ σχετικά με τις πληθωριστικές πιέσεις στο λιανεμπόριο τροφίμων, εξετάστηκε η πορεία των τιμών ανάμεσα στον Φεβρουάριο 2024 και τον Φεβρουάριο 2023. Από την έρευνα προέκυψαν τα ακόλουθα συμπεράσματα: Η εμφανής...
Στο πλαίσιο στοχευμένης έρευνας του Ινστιτούτου Έρευνας Λιανεμπορίου Καταναλωτικών Αγαθών (ΙΕΛΚΑ) αποκλειστικά στο κανάλι των μεγάλων αλυσίδων σούπερ μάρκετ σχετικά με τις πληθωριστικές πιέσεις στο λιανεμπόριο τροφίμων, εξετάστηκε η πορεία των τιμών ανάμεσα στον Φεβρουάριο 2024 και τον Φεβρουάριο 2023. Από την έρευνα προέκυψαν τα ακόλουθα συμπεράσματα: 1. Η εμφανής...
• "Κάθε πέρυσι και καλύτερα", είναι η έκφραση που ταιριάζει... γάντι στην περίπτωση της ακρίβειας στη χώρα μας, καθώς, παρά τα μέτρα που εξαγγέλλονται ή και λαμβάνονται -τουλάχιστον μέχρι τώρα- δεν αποτυπώνονται και στην τσέπη των καταναλωτών. Οι πολίτες προχωρούν σε περικοπές και στοχευμένες αγορές για να καταφέρουν να βγάλουν το μήνα, ενώ η Κυβέρνηση από την...
F4C70F62-A322-4DBE-B505-2B8DD46D6AEF746B0F36-0F0F-491F-86C0-632581A3AA4F Μεγαλύτερες αυξήσεις τιμών καταγράφονται στις κατηγορίες: τροφές και είδη για κατοικίδια (+11,2%), νερά και αναψυκτικά (+11,2%), φρέσκα φρούτα και λαχανικά (+7,46%), μπισκότα, σοκολάτες, ζαχαρώδη (+6,78%), ξηροί καρποί και σνακ (+6,67%).Parallaxi 29 Μαρτίου 2024, 10:01 πμ Parallaxi 29 Μαρτίου...
Ανοδικά κινήθηκαν και τον Φεβρουάριο οι τιμές πολλών προϊόντων, με την ακρίβεια να εξακολουθεί να σαρώνει τους οικογενειακούς προϋπολογισμούς Ανοδικά κινήθηκαν και τον Φεβρουάριο οι τιμές πολλών προϊόντων στα ράφια των σούπερ μάρκετ. Ναι μεν ο ρυθμός αύξησης ήταν ελαφρώς χαμηλότερος σε σχέση με τον Ιανουάριο, η ουσία όμως είναι ότι η ακρίβεια εξακολουθεί να σαρώνει...
Με ρυθμό 2,75% "έτρεξε" ο πληθωρισμός στα προϊόντα των σουπερμάρκετ τον Φεβρουάριο, όπως προκύπτει από τα αποτελέσματα στοχευμένης έρευνας του Ινστιτούτου Έρευνας Λιανεμπορίου Καταναλωτικών Αγαθών (ΙΕΛΚΑ) αποκλειστικά στο κανάλι των μεγάλων αλυσίδων σουπερμάρκετ σχετικά με τις πληθωριστικές πιέσεις στο λιανεμπόριο τροφίμων. Από την έρευνα προέκυψε ότι η συγκράτηση...
Μικρή μείωση του πληθωρισμού, καταγράφηκε τον Φεβρουάριο σε σύγκριση με τον Ιανουάριο, σύμφωνα με τα στοιχεία του Ινστιτούτου Έρευνας Λιανεμπορίου Καταναλωτικών Αγαθών. Ο ρυθμός που "έτρεξε" ο πληθωρισμός στα προϊόντα των σούπερ μάρκετ τον Φεβρουάριο κυμάνθηκε στο 2,75% σύμφωνα με το ΙΕΛΚΑ. Από την έρευνα προέκυψε ότι η συγκράτηση του δείκτη εξέλιξης τιμών αλυσίδων...
Συγκράτηση του δείκτη εξέλιξης τιμών για τις αλυσίδες σουπερμάρκετ τον Φεβρουάριο 2024 καταγράφει έρευνα του Ινστιτούτου Έρευνας Λιανεμπορίου Καταναλωτικών Αγαθών (ΙΕΛΚΑ). Ειδικότερα, από την έρευνα προέκυψε η εμφανής συγκράτηση του δείκτη εξέλιξης τιμών αλυσίδων σουπερμάρκετ τον Φεβρουάριο 2024 όπου δείχνει ότι ο πληθωρισμός στις αλυσίδες σουπερμάρκετ είναι της...
Στο πλαίσιο στοχευμένης έρευνας του Ινστιτούτου Έρευνας Λιανεμπορίου Καταναλωτικών Αγαθών (ΙΕΛΚΑ) αποκλειστικά στο κανάλι των μεγάλων αλυσίδων σουπερμάρκετ σχετικά με τις πληθωριστικές πιέσεις στο λιανεμπόριο τροφίμων, εξετάστηκε η πορεία των τιμών ανάμεσα στον Φεβρουάριο 2024 και τον Φεβρουάριο 2023. Από την έρευνα προέκυψαν τα ακόλουθα συμπεράσματα: 1. Η εμφανής...
Follow @sofokleous10 Με ρυθμό 2,75% "έτρεξε" ο πληθωρισμός στα προϊόντα των σούπερ μάρκετ τον Φεβρουάριο του 2024, όπως προκύπτει από τα αποτελέσματα στοχευμένης έρευνας του Ινστιτούτου Έρευνας Λιανεμπορίου Καταναλωτικών Αγαθών (ΙΕΛΚΑ) αποκλειστικά στο κανάλι των μεγάλων αλυσίδων σουπερμάρκετ σχετικά με τις πληθωριστικές πιέσεις στο λιανεμπόριο τροφίμων. Από την...
Με ρυθμό 2,75% "έτρεξε" ο πληθωρισμός στα προϊόντα των σούπερ μάρκετ τον Φεβρουάριο του 2024, όπως προκύπτει από τα αποτελέσματα στοχευμένης έρευνας του Ινστιτούτου Έρευνας Λιανεμπορίου Καταναλωτικών Αγαθών (ΙΕΛΚΑ) αποκλειστικά στο κανάλι των μεγάλων αλυσίδων σουπερμάρκετ σχετικά με τις πληθωριστικές πιέσεις στο λιανεμπόριο τροφίμων. Από την έρευνα προέκυψε ότι η...
Σχόλια (0)
Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας
Μπορείς να κάνεις login εδώ ή κάνε εγγραφή από εδώ.