Ικανοποιητική άνοδο κατά 8,9% σημείωσε ο τζίρος του οργανωμένου λιανεμπορίου τροφίμων για το σύνολο του 2023. Πρακτικά, στην αγορά υπήρξε αύξηση του τζίρου όχι όμως με ανάλογη άνοδο στον όγκο πωλήσεων. Οι πληθωριστικές πιέσεις, ωστόσο, αποτέλεσαν καταλύτη για την άνοδο όσον αφορά τα τελικά νούμερα στον κύκλο εργασιών των εταιρειών του κλάδου. Μεγαλύτερη δυναμική το...
Με αύξηση 8,9% έκλεισε ο συνολικός τζίρος τουοργανωμένου λιανεμπορίου τροφίμων για το 2023 με τις πληθωριστικές πιέσεις να αποτελούν τον σχεδόν αποκλειστικό μοχλό ανάπτυξης του κλάδου. Αυτό προκύπτει από τα πιο πρόσφατα στοιχεία μετρήσεων της NielsenIQ. Η NielsenIQ κάνοντας ειδικότερα για τα FMCGs μια σύντομη ανάλυση ανά μήνα για το 2023 και αποδομώντας την τάση της...
Με αύξηση 8,9% έκλεισε ο συνολικός τζίρος του οργανωμένου λιανεμπορίου τροφίμων για το 2023 με τις πληθωριστικές πιέσεις να αποτελούν τον σχεδόν αποκλειστικό μοχλό ανάπτυξης του κλάδου. Αυτό προκύπτει από τα πιο πρόσφατα στοιχεία μετρήσεων της NielsenIQ. Η NielsenIQ κάνοντας ειδικότερα για τα FMCGs μια σύντομη ανάλυση ανά μήνα για το 2023 και αποδομώντας την τάση...
Με βάση τα πιο πρόσφατα στοιχεία μετρήσεων της NielsenIQ για το σύνολο του 2023, θετική τάση της τάξεως του +8,9% παρουσίασε ο τζίρος του οργανωμένου λιανεμπορίου τροφίμων, με τις πληθωριστικές πιέσεις να αποτελούν τον σχεδόν αποκλειστικό μοχλό ανάπτυξης του κλάδου. Κάνοντας ειδικότερα για τα FMCGs μια σύντομη ανάλυση ανά μήνα για το 2023 και αποδομώντας την τάση...
Με αύξηση 8,9% έκλεισε ο συνολικός τζίρος του οργανωμένου λιανεμπορίου τροφίμων για το 2023 με τις πληθωριστικές πιέσεις να αποτελούν τον σχεδόν αποκλειστικό μοχλό ανάπτυξης του κλάδου. Αυτό προκύπτει από τα πιο πρόσφατα στοιχεία μετρήσεων της NielsenIQ. Η NielsenIQ κάνοντας ειδικότερα για τα FMCGs μια σύντομη ανάλυση ανά μήνα για το 2023 και αποδομώντας την τάση...
"Σημαντική διψήφια αύξηση των τιμών κατά τους πρώτους έξι μήνες του έτους" Με αύξηση 8,9% έκλεισε ο συνολικός τζίρος του οργανωμένου λιανεμπορίου τροφίμων για το 2023 με τις πληθωριστικές πιέσεις να αποτελούν τον σχεδόν αποκλειστικό μοχλό ανάπτυξης του κλάδου. Αυτό προκύπτει από τα πιο πρόσφατα στοιχεία μετρήσεων της NielsenIQ. Η NielsenIQ κάνοντας ειδικότερα για τα...
Άνοδος 8,9% για τον τζίρο των σούπερ μάρκετ το 2023 ΕιδήσειςΚυπριακή ΟικονομίαΕυρωπαϊκή ΟικονομίαΕλληνική ΟικονομίαΔιεθνής ΟικονομίαΕμπορικά ΝέαΣυνεντεύξεις 22/01/2024 11:09 Με βάση τα πιο πρόσφατα στοιχεία μετρήσεων της NielsenIQ για το σύνολο του 2023, θετική τάση της τάξεως του +8,9% παρουσίασε ο τζίρος του οργανωμένου λιανεμπορίου τροφίμων, με τις πληθωριστικές...
Με αύξηση 8,9% έκλεισε ο συνολικός τζίρος τουοργανωμένου λιανεμπορίου τροφίμων για το 2023 με τις πληθωριστικές πιέσεις να αποτελούν τον σχεδόν αποκλειστικό μοχλό ανάπτυξης του κλάδου. Αυτό προκύπτει από τα πιο πρόσφατα στοιχεία μετρήσεων της NielsenIQ. Η NielsenIQ κάνοντας ειδικότερα για τα FMCGs μια σύντομη ανάλυση ανά μήνα για το 2023 και αποδομώντας την τάση της...
"Σημαντική διψήφια αύξηση των τιμών κατά τους πρώτους έξι μήνες του έτους" Με αύξηση 8,9% έκλεισε ο συνολικός τζίρος του οργανωμένου λιανεμπορίου τροφίμων για το 2023 με τις πληθωριστικές πιέσεις να αποτελούν τον σχεδόν αποκλειστικό μοχλό ανάπτυξης του κλάδου. Αυτό προκύπτει από τα πιο πρόσφατα στοιχεία μετρήσεων της NielsenIQ. Η NielsenIQ κάνοντας ειδικότερα για τα...
Με "άλμα" 8,9% έκλεισε το 2023 ο τζίρος των σούπερ μάρκετ, σύμφωνα με τα πιο πρόσφατα στοιχεία μετρήσεων της NielsenIQ. Ειδικότερα, η τάση της αγοράς για τα ταχυκίνητα καταναλωτικά προϊόντα (FMCGs) ακολουθεί διαφορετική πορεία στις αρχές του 2023 από το δεύτερο μισό της χρονιάς. Αξιοσημείωτο είναι επίσης ότι παρόλο που οι πληθωριστικές πιέσεις εξακολουθούν να...
Με βάση τα πιο πρόσφατα στοιχεία μετρήσεων της NielsenIQ για το σύνολο του 2023, θετική τάση της τάξεως του +8,9% παρουσίασε ο τζίρος του οργανωμένου λιανεμπορίου τροφίμων, με τις πληθωριστικές πιέσεις να αποτελούν τον σχεδόν αποκλειστικό μοχλό ανάπτυξης του κλάδου. Κάνοντας ειδικότερα για τα FMCGs μια σύντομη ανάλυση ανά μήνα για το 2023 και αποδομώντας την τάση...
Το 2023 έκλεισε με "άλμα" 8,9% στον τζίρο των σούπερ μάρκετ, σύμφωνα με τα πιο πρόσφατα στοιχεία μετρήσεων της NielsenIQ. Ειδικότερα, η τάση της αγοράς για τα ταχυκίνητα καταναλωτικά προϊόντα (FMCGs) ακολουθεί διαφορετική πορεία στις αρχές του 2023 από το δεύτερο μισό της χρονιάς. Αξιοσημείωτο είναι επίσης ότι παρόλο που οι πληθωριστικές πιέσεις εξακολουθούν να...
Σχόλια (0)
Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας
Μπορείς να κάνεις login εδώ ή κάνε εγγραφή από εδώ.