πριν από  5 ώρες 52 λεπτά

Marketing Week

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ


Μπορεί μεν το programmatic να εξελίσσεται στον κυρίαρχο τρόπο αγοραπωλησίας χωροχρόνου σε όλο το οικοσύστημα ωστόσο αναμένονται διαφοροποιήσεις και αλλαγές - κυρίως προερχόμενες αφενός από την ενσωμάτωση του ΑΙ σε όλο το φάσμα, αφετέρου από την ανάπτυξη νέων Μέσων και καναλιών που κάνουν το διαφημιστικό τους inventory διαθέσιμο σε programmatic πλατφόρμες. Χαρακτηριστικότερα παραδείγματα αποτελούν η connected TV, τα Retail Media και το Digital-out-of-Home, με τις ευκαιρίες και δυνατότητες για brands και agencies να πολλαπλασιάζονται και να μεταβάλλουν τα δεδομένα της αγοράς. Πάροχοι σχετικών λύσεων θα παρουσιάσουν τις τελευταίες καινοτομίες στο επερχόμενο συνέδριο, τόσο σε πλαίσιο σύντομων ομιλιών όσο και σε fireside chats. Συγκεκριμένα, στο συνέδριο θα συμμετάσχουν οι: Taboola/Project Agora (Gold Sponsor), OCM, Teads (Grand Sponsors), AdForm, Admixer, FastRiver/Eskimi, Relevance (Sponsors) και Cabtivo (Supporter). Το Programmatic...

Palo News Digest

⭐⭐⭐⭐⭐
Μην χάνεις τις ειδήσεις που σε ενδιαφέρουν, σε περιλήψεις στο κινητό σου! News Digest με τις σημαντικότερες ειδήσεις 3 φορές / ημέρα, ζωντανή Ροή με τη θεματολογία που σε ενδιαφέρει, Ηot Τopics από τα σημαντικότερα γεγονότα, Ροή Video και Offline πρόσβαση.

Σχόλια (0)

Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας

 
 

Σχετικά Θέματα

    Από την ενότητα: Οικονομία
    Palo presentation