Programmatic Advertising: H επόμενη μέρα
Μπορεί μεν το programmatic να εξελίσσεται στον κυρίαρχο τρόπο αγοραπωλησίας χωροχρόνου σε όλο το οικοσύστημα ωστόσο αναμένονται διαφοροποιήσεις και αλλαγές - κυρίως προερχόμενες αφενός από την ενσωμάτωση του ΑΙ σε όλο το φάσμα, αφετέρου από την ανάπτυξη νέων Μέσων και καναλιών που κάνουν το διαφημιστικό τους inventory διαθέσιμο σε programmatic πλατφόρμες. Χαρακτηριστικότερα παραδείγματα αποτελούν η connected TV, τα Retail Media και το Digital-out-of-Home, με τις ευκαιρίες και δυνατότητες για brands και agencies να πολλαπλασιάζονται και να μεταβάλλουν τα δεδομένα της αγοράς. Πάροχοι σχετικών λύσεων θα παρουσιάσουν τις τελευταίες καινοτομίες στο επερχόμενο συνέδριο, τόσο σε πλαίσιο σύντομων ομιλιών όσο και σε fireside chats. Συγκεκριμένα, στο συνέδριο θα συμμετάσχουν οι: Taboola/Project Agora (Gold Sponsor), OCM, Teads (Grand Sponsors), AdForm, Admixer, FastRiver/Eskimi, Relevance (Sponsors) και Cabtivo (Supporter). Το Programmatic...
ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ
Πολυμέσα

Σχόλια (0)
Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας
Μπορείς να κάνεις login εδώ ή κάνε εγγραφή από εδώ.