Σούπερ μάρκετ: Γιατί ο online τζίρος δεν "ξεκολλάει" από το 3%
Της Ξανθής Γούναρη Αν και σταθερά ανοδικός τα τελευταία χρόνια ο τζίρος του e-grocery εξακολουθεί να είναι "κολλημένος" κάτω από το 3% των συνολικών πωλήσεων των σούπερ μάρκετ, οι οποίες αυξήθηκαν κατά 6,6% (+334 εκατ. ευρώ) στο πρώτο πεντάμηνο του 2025, φτάνοντας τα 5,409 δισ. ευρώ. Συγκεκριμένα, την περίοδο Ιανουάριος - Μάιος 2025 για κάθε 1 ευρώ που ξόδεψε ο καταναλωτής σε ταχυκίνητα καταναλωτικά αγαθά (FMCG), μόλις 2,4 λεπτά αφορούσαν online αγορές. Ποσό το οποίο μάλιστα ήταν αυξημένο κατά 6% σε σχέση με το αντίστοιχο διάστημα του 2024. Σύμφωνα με τα στοιχεία του τελευταίου Μarket View της Circana, όπου περιλαμβάνονται δεδομένα και για το κανάλι των online σούπερ μάρκετ μετά από τη στρατηγική συνεργασία της εταιρείας με την Convert Group, ο ηλεκτρονικός τζίρος της οργανωμένης λιανικής στο πεντάμηνο εφέτος έφτασε τα 131 εκατ. ευρώ. Σημειώνεται ότι οι πωλήσεις του online καναλιού των σούπερ μάρκετ έχουν αναπτυχθεί εντυπωσιακά τα 5...
ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ
Της Ξανθής Γούναρη Αν και σταθερά ανοδικός τα τελευταία χρόνια ο τζίρος του e-grocery εξακολουθεί να είναι "κολλημένος" κάτω από το 3% των συνολικών πωλήσεων των σούπερ μάρκετ, οι οποίες αυξήθηκαν κατά 6,6% (+334 εκατ. ευρώ) στο πρώτο πεντάμηνο του 2025, φτάνοντας τα 5,409 δισ. ευρώ. Συγκεκριμένα, την περίοδο Ιανουάριος - Μάιος 2025 για κάθε 1 ευρώ που ξόδεψε ο...
Πολυμέσα

Σχόλια (0)
Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας
Μπορείς να κάνεις login εδώ ή κάνε εγγραφή από εδώ.