TikTok: Από τη διασκέδαση, στις αγορές και το... σούπερ μάρκετ
Απήχηση στις μάρκες τροφίμων και ποτών αρχίζει να βρίσκει το TikTok που βλέπουν την πλατφόρμα σαν ένα νέο τρόπο για να τραβήξουν την προσοχή των καταναλωτών, να πουλήσουν μέσω του TikTok Shop, ακόμη και να αναπτύξουν νέα προϊόντα. Τη νέα αυτή δυναμική επισήμανε η Amanda Parker, επικεφαλής τροφίμων για το TikTok Shop, στο Modern Retail κατά τη διάρκεια του συνεδρίου Groceryshop στο Λας Βέγκας. "Ενώ η πλατφόρμα αρχικά είχε επιτυχία με μικρότερους επιχειρηματίες, μεγάλοι παίκτες CPG όπως η Mars και η Coca-Cola έχουν ενταχθεί πλέον στο TikTok Shop ως ένα επιπλέον κανάλι εμπορίου. Εκεί, οι μάρκες τροφίμων και ποτών μπορούν να εισαγάγουν νέες γεύσεις ή νέα προϊόντα, να κάνουν έρευνα και ανάπτυξη ή να προσφέρουν γεύσεις περιορισμένης διάρκειας - πράγματα που μπορεί να έκαναν ιστορικά μέσω ενός συνεργαζόμενου παντοπωλείου". το TikTok Shop στο σύνολό του έχει αυξηθεί κατά 120% σε ετήσια βάση και η κατηγορία τροφίμων και ποτών έχει...
ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ
Απήχηση στις μάρκες τροφίμων και ποτών αρχίζει να βρίσκει το TikTok που βλέπουν την πλατφόρμα σαν ένα νέο τρόπο για να τραβήξουν την προσοχή των καταναλωτών, να πουλήσουν μέσω του TikTok Shop, ακόμη και να αναπτύξουν νέα προϊόντα. Τη νέα αυτή δυναμική επισήμανε η Amanda Parker, επικεφαλής τροφίμων για το TikTok Shop, στο Modern Retail κατά τη διάρκεια του συνεδρίου...
Πολυμέσα

Σχόλια (0)
Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας
Μπορείς να κάνεις login εδώ ή κάνε εγγραφή από εδώ.