3 λόγοι που το online shopping σε κάνει να νιώθεις άσχημα, σύμφωνα με τους ψυχολόγους
Η αρχική "δόση" ντοπαμίνης είναι υπαρκτή αλλά και η επακόλουθη πτώση επίσης. Για πολλούς από εμάς, η περιήγηση στα αγαπημένα μας online καταστήματα δεν είναι μόνο μια αγορά, αποτελεί μια χαλαρωτική, σχεδόν τελετουργική στιγμή αυτοφροντίδας. Κάθε φορά που ψωνίζεις, ενεργοποιείται το κέντρο ανταμοιβής του εγκεφάλου σου, με αποτέλεσμα την απελευθέρωση της "ορμόνης της ευχαρίστησης", της ντοπαμίνης, εξηγεί η Kate Cummins, PsyD, ψυχολόγος και ομιλήτρια στην Καλιφόρνια. Γι' αυτό και το "πηγαινέλα" από σελίδα σε σελίδα μπορεί να φαντάζει τόσο συναρπαστικό. Κι όμως, πολλές φορές νιώθεις ένα μίγμα ενοχής, μεταμέλειας και άδειου κενού μετά από κάθε online αγορά; Οι ψυχολόγοι εξηγούν το φαινόμενο σε τρεις βασικούς λόγους:1. Η παραζάλη της επιλογής Στον κόσμο του διαδικτυακού shopping, οι επιλογές είναι ατελείωτες: αμέτρητα brands, καταστήματα και προϊόντα, όλα με πληροφορίες, προσφορές, αξιολογήσεις πελατών και πίνακες μεγεθών. Κι όμως, δεν...
ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ
Πολυμέσα

Σχόλια (0)
Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας
Μπορείς να κάνεις login εδώ ή κάνε εγγραφή από εδώ.