Η AI αλλάζει τους καταναλωτές, όχι όμως και τις επιχειρήσεις
Μπορεί η τεχνητή νοημοσύνη να μεταμορφώνει τον τρόπο που οι καταναλωτές χρησιμοποιούν την τεχνολογία, όμως η επανάσταση καθυστερεί σημαντικά όσον αφορά τις επιχειρήσεις, σύμφωνα με τα συμπεράσματα έρευνας δύο αναλυτών της Goldman Sachs. "Πολλές εφαρμογές για καταναλωτές αποδεικνύουν την αξία της Τεχνητής Νοημοσύνης, είτε πρόκειται για εφαρμογές ChatGPT είτε για εφαρμογές Claude σε επίπεδο καταναλωτή. Αλλά σε επίπεδο επιχείρησης και χρήστη, υπάρχει κάποια κινητικότητα, όμως δεν βρισκόμαστε στο σημείο που περιμέναμε", γράφουν στην έκθεσή τους οι δύο αναλυτές της Goldman Sachs. Αργή η υιοθέτηση της AI από τις εταιρίες Όπως επισημαίνουν, παρά το γεγονός ότι εργαλεία, όπως το ChatGPT, τράβηξαν αμέσως την προσοχή των καταναλωτών, η υιοθέτησή τους από επιχειρήσεις είναι πολύ πιο αργή. Μάλιστα, υποστηρίζουν ότι η υιοθέτηση της ΑΙ γίνεται με "πολύ χαμηλότερους" ρυθμούς από το αναμενόμενο. Οι εταιρείες "δε βρίσκονται στο σημείο που περιμέναμε...
ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ
Πολυμέσα
Palo News Digest
⭐⭐⭐⭐⭐Σχετικά Θέματα
Palo News Digest
Ελλάδα
- Αγροτικά(26)
- Άμυνα(42)
- Αστυνομικά(36)
- Εκπαίδευση(256)
- Εργασία(67)
- Θρησκεία(8)
- Κοινωνία(671)
- Νομικά(10)
- Ομογένεια(0)
- Πολιτική(781)





Σχόλια (0)
Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας
Μπορείς να κάνεις login εδώ ή κάνε εγγραφή από εδώ.