πριν από  12 ώρες 26 λεπτά

Flash.gr

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ


Μπορεί η τεχνητή νοημοσύνη να μεταμορφώνει τον τρόπο που οι καταναλωτές χρησιμοποιούν την τεχνολογία, όμως η επανάσταση καθυστερεί σημαντικά όσον αφορά τις επιχειρήσεις, σύμφωνα με τα συμπεράσματα έρευνας δύο αναλυτών της Goldman Sachs. "Πολλές εφαρμογές για καταναλωτές αποδεικνύουν την αξία της Τεχνητής Νοημοσύνης, είτε πρόκειται για εφαρμογές ChatGPT είτε για εφαρμογές Claude σε επίπεδο καταναλωτή. Αλλά σε επίπεδο επιχείρησης και χρήστη, υπάρχει κάποια κινητικότητα, όμως δεν βρισκόμαστε στο σημείο που περιμέναμε", γράφουν στην έκθεσή τους οι δύο αναλυτές της Goldman Sachs. Αργή η υιοθέτηση της AI από τις εταιρίες Όπως επισημαίνουν, παρά το γεγονός ότι εργαλεία, όπως το ChatGPT, τράβηξαν αμέσως την προσοχή των καταναλωτών, η υιοθέτησή τους από επιχειρήσεις είναι πολύ πιο αργή. Μάλιστα, υποστηρίζουν ότι η υιοθέτηση της ΑΙ γίνεται με "πολύ χαμηλότερους" ρυθμούς από το αναμενόμενο. Οι εταιρείες "δε βρίσκονται στο σημείο που περιμέναμε...

Palo News Digest

⭐⭐⭐⭐⭐
Μην χάνεις τις ειδήσεις που σε ενδιαφέρουν, σε περιλήψεις στο κινητό σου! News Digest με τις σημαντικότερες ειδήσεις 3 φορές / ημέρα, ζωντανή Ροή με τη θεματολογία που σε ενδιαφέρει, Ηot Τopics από τα σημαντικότερα γεγονότα, Ροή Video και Offline πρόσβαση.

Σχόλια (0)

Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας

 
 

Σχετικά Θέματα

    Από την ενότητα: Ελλάδα
    Palo presentation