πριν από  9 ώρες 6 λεπτά

Athensvoice.gr

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ


Το "Be Seen By The Best Eyes", η νέα πρωτοποριακή καμπάνια της MullenLowe Design Studio για τα ADC Awards, αποτελεί ένα σπάνιο μάθημα για τον σύγχρονο δημιουργικό κλάδο και το marketing, ξεδιπλώνοντας ιδέες που αξίζει να μελετήσουμε με δημοσιογραφικό και επαγγελματικό βλέμμα. Για πρώτη φορά, η καμπάνια καλεί τους επαγγελματίες του design και της διαφήμισης να αποταθούν στο "πειρασμό" της αναγνώρισης. Sentiment χωρίς παχυλές υπερβολές, αλλά με μια χορταστική δόση αλήθειας: τα likes από φίλους δεν αρκούν. Θέλει να πιαστείς απ' τα φωτισμένα βλέμματα των ανθρώπων που κρίνουν και αναδεικνύουν δημιουργική ανάταση. Και μιλάμε για τα πιο απαιτητικά αυτιά, τα καλύτερα μάτια - τα ίδια που το ADC στήνει κάθε χρόνο στους επιλεγμένους κριτές του. Οι εννιά animated μικρές ταινίες και οι δεκάδες poster executions συνθέτουν ένα παζλ 90s MTV ιδεών και ποιότητας Pixar. Η αισθητική τους είναι τόσο ανάλαφρη και παιχνιδιάρικη, μα ταυτόχρονα τόσο στιβαρή...

ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ

Palo News Digest

⭐⭐⭐⭐⭐
Μην χάνεις τις ειδήσεις που σε ενδιαφέρουν, σε περιλήψεις στο κινητό σου! News Digest με τις σημαντικότερες ειδήσεις 3 φορές / ημέρα, ζωντανή Ροή με τη θεματολογία που σε ενδιαφέρει, Ηot Τopics από τα σημαντικότερα γεγονότα, Ροή Video και Offline πρόσβαση.

Σχόλια (0)

Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας

 
 

Σχετικά Θέματα

    Από την ενότητα: Lifestyle
    Palo presentation