πριν από  14 ημέρες 23 ώρες

Μετά τις έντονες αντιδράσεις που προκάλεσε η διαφημιστική καμπάνια στην οποία συμμετείχε η Σίντνεϊ Σουίνι, με πολλούς να κάνουν λόγο για "ναζιστική προπαγάνδα", η εταιρεία έδωσε τη δική της απάντηση μέσα από τα social media. Συγκεκριμένα, το λογοπαίγνιο με τις λέξεις τις genes, δηλαδή γονίδια και jeans, πάνω στο οποίο "χτίστηκε" η καμπάνια, ήταν εκείνο που προκάλεσε...

Palo News Digest

⭐⭐⭐⭐⭐
Μην χάνεις τις ειδήσεις που σε ενδιαφέρουν, σε περιλήψεις στο κινητό σου! News Digest με τις σημαντικότερες ειδήσεις 3 φορές / ημέρα, ζωντανή Ροή με τη θεματολογία που σε ενδιαφέρει, Ηot Τopics από τα σημαντικότερα γεγονότα, Ροή Video και Offline πρόσβαση.

Σχόλια (0)

Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας

 
 

Σχετικά Θέματα

    Από την ενότητα: Lifestyle
    Palo presentation