Μετά τις έντονες αντιδράσεις που προκάλεσε η διαφημιστική καμπάνια στην οποία συμμετείχε η Σίντνεϊ Σουίνι, με πολλούς να κάνουν λόγο για "ναζιστική προπαγάνδα", η εταιρεία έδωσε τη δική της απάντηση μέσα από τα social media. Συγκεκριμένα, το λογοπαίγνιο με τις λέξεις τις genes, δηλαδή γονίδια και jeans, πάνω στο οποίο "χτίστηκε" η καμπάνια, ήταν εκείνο που προκάλεσε...

Palo News Digest
⭐⭐⭐⭐⭐Σχετικά Θέματα
Palo News Digest
Πολιτισμός
- Lifestyle(178)
- politismos(10)
- Βιβλία(6)
- Βιντεοπαιχνίδια(0)
- Θέατρο & Χορός(11)
- Κινηματογράφος(8)
- Μουσική(14)
- Παράξενα(10)
- Τέχνη(38)

Σχόλια (0)
Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας
Μπορείς να κάνεις login εδώ ή κάνε εγγραφή από εδώ.