Η μάχη για τα τρόφιμα των vegan καταναλωτών
της Ξανθής Γούναρη Σε περίοδο ωριμότητας έχει αρχίσει να μπαίνει η εγχώρια αγορά των φυτικών (plant-based) "γαλακτοκομικών" μετά το ράλι ανόδου των προηγούμενων χρόνων, την ώρα που οι μεγάλες γαλακτοβιομηχανίες συνεχίζουν να επενδύουν δυναμικά, πεπεισμένες ότι η κατηγορία έχει ακόμη πολλά να δώσει, τόσο σε διείσδυση όσο και σε συχνότητα κατανάλωσης. Τα plant-based "γαλακτοκομικά", ήτοι ροφήματα, επιδόρπια, τυριά, κρέμες και παγωτά, είναι και στη χώρα μας, όπως άλλωστε και παγκοσμίως, η κυρίαρχη κατηγορία στην αγορά των τροφίμων φυτικής πρωτείνης, με τις πωλήσεις σε αξία να φτάνουν το 2024 στα 56,75 εκατ. ευρώ στα ράφια των σούπερ-μάρκετ, καταγράφοντας μείωση 2,74% σε σχέση με το προηγούμενο έτος (58,36 εκατ. ευρώ), σύμφωνα με τα πιο πρόσφατα στοιχεία της Circana για την ελληνική αγορά που έχει στη διάθεσή του το Capital. Ο όγκος πωλήσεων πέρσι διατηρήθηκε σχεδόν ανέπαφος (-0,4%), λόγω της θετικής πορείας των φθηνότερων προϊόντων...
ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ
Πολυμέσα

Σχόλια (0)
Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας
Μπορείς να κάνεις login εδώ ή κάνε εγγραφή από εδώ.