πριν από  1 Χρόνο 11 Μήνες

Patranews.gr

Ένας στους δύο Έλληνες δεν θα πάει διακοπές λόγω ακρίβειας. Τι δείχνει η έρευνα του Συνδέσμου Επιχειρήσεων... Τη σημαντική αλλαγή που επήλθε στο καταναλωτικό κοινό τον τελευταίο χρόνο και τη μεγάλη επίδραση των πληθωριστικών πιέσεων στο διαθέσιμο εισόδημα και κατ' επέκταση στην αγορά της λιανικής στην Ελλάδα καταδεικνύει έρευνα του ΣΕΛΠΕ. Πιο συγκεκριμένα, η έρευνα...

πριν από  1 Χρόνο 11 Μήνες

Left.gr

Πιο συγκεκριμένα, η έρευνα του Συνδέσμου Επιχειρήσεων & Λιανικής Πωλήσεως Ελλάδος υλοποιήθηκε με την επιστημονική υποστήριξη του εργαστηρίου ELTRUN του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών και έλαβε χώρα την περίοδο 19-21 Ιουνίου 2022 μέσω Πανελλήνιας Έρευνας σε δείγμα 900 καταναλωτών. Αναφορικά με πως επιλέγουν οι καταναλωτές να αγοράσουν προϊόντα, το ποσοστό των...

πριν από  1 Χρόνο 11 Μήνες

από Cityportal Team S 07/07/2022 - 08:48 Έρευνα ΣΕΛΠΕ: Το 73% ανησυχεί για την ακρίβεια Ο Σύνδεσμος Επιχειρήσεων και Λιανικής Πωλήσεως Ελλάδος (ΣΕΛΠΕ) πραγματοποίησε την 6η μελέτη καταγραφής των καταναλωτικών τάσεων στο λιανεμπόριο μέσω εξαμηνιαίας έρευνας καταναλωτικού κλίματος λιανεμπορίου την οποία πραγματοποιεί ανελλιπώς από τον Οκτώβριο του 2019. Η έρευνα...

πριν από  1 Χρόνο 11 Μήνες

Pentapostagma.gr

Η έρευνα υλοποιήθηκε με την επιστημονική υποστήριξη του εργαστηρίου ELTRUN του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών και έλαβε χώρα την περίοδο 19 - 21 Ιουνίου 2022 μέσω Πανελλήνιας Έρευνας σε δείγμα 900 καταναλωτών. Καταγράφονται ιδιαίτερα ενδιαφέροντα συμπεράσματα και τάσεις σε σχέση με τις αγοραστικές συνήθειες του κοινού, την επίδραση των αυξήσεων του κόστους...

πριν από  1 Χρόνο 11 Μήνες

Οικονομία:Εισφορά αλληλεγγύης: Τι σημαίνει η κατάργησή της για όλους ΔΥΠΑ: Επιπλέον 6.500 θέσεις για το πρόγραμμα απασχόλησης μακροχρόνια ανέργων άνω των 55 ετών Έρευνα ΣΕΛΠΕ: Πιέζει ο πληθωρισμός. Συγκεκριμένα, ο Σύνδεσμος Επιχειρήσεων και Λιανικής Πωλήσεως Ελλάδος (ΣΕΛΠΕ) ολοκλήρωσε την 6η μελέτη καταγραφής των καταναλωτικών τάσεων στο λιανεμπόριο μέσω εξαμηνιαίας...

πριν από  1 Χρόνο 11 Μήνες

Tribune.gr

Ο Σύνδεσμος Επιχειρήσεων και Λιανικής Πωλήσεως Ελλάδος (ΣΕΛΠΕ) ολοκλήρωσε την 6η μελέτη καταγραφής των καταναλωτικών τάσεων στο λιανεμπόριο μέσω εξαμηνιαίας έρευνας καταναλωτικού κλίματος λιανεμπορίου την οποία πραγματοποιεί από τον Οκτώβριο του 2019. Η έρευνα υλοποιήθηκε με την επιστημονική υποστήριξη του εργαστηρίου ELTRUN του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών και...

πριν από  1 Χρόνο 11 Μήνες

Thebest.gr

Έρευνα ΣΕΛΠΕ: Η ακρίβεια ψαλίδισε κατά 17% το διαθέσιμο εισόδημα των καταναλωτών Αποκαλυπτικά στοιχεία για την δυσχερή οικονομική κατάσταση στην οποία έχουν περιέλθει τα περισσότερα νοικοκυριά στη χώρα μας παρουσιάζονται στην έρευνα καταναλωτικών τάσεων του ΣΕΛΠΕ. Όπως προκύπτει, φέτος το καλοκαίρι ένας στους δύο ερωτώμενους της έρευνας, δεν θα κάνει διακοπές λόγω...

πριν από  1 Χρόνο 11 Μήνες

Banks.com.gr

O Σύνδεσμος Επιχειρήσεων & Λιανικής Πωλήσεως Ελλάδος ολοκλήρωσε την 6η μελέτη καταγραφής των καταναλωτικών τάσεων στο λιανεμπόριο μέσω εξαμηνιαίας έρευνας καταναλωτικού κλίματος λιανεμπορίου την οποία πραγματοποιεί από τον Οκτώβριο του 2019. Η έρευνα υλοποιήθηκε με την επιστημονική υποστήριξη του εργαστηρίου ELTRUNτου Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών και έλαβε χώρα...

πριν από  1 Χρόνο 11 Μήνες

Avgi.gr

Οι αυξήσεις τιμών αποτελούν την κύρια ανησυχία για 3 στους 4 καταναλωτές σύμφωνα με την έρευνα καταναλωτικών τάσεων του ΣΕΛΠΕ Αποκαλυπτικά στοιχεία για τη δυσχερή οικονομική κατάσταση στην οποία έχουν περιέλθει τα περισσότερα νοικοκυριά στη χώρα μας παρουσιάζονται στην έρευνα καταναλωτικών τάσεων του ΣΕΛΠΕ (Σύνδεσμος Επιχειρήσεων και Λιανικής Πωλήσεως Ελλάδος). Όπως...

πριν από  1 Χρόνο 11 Μήνες

Epixeiro

O Σύνδεσμος Επιχειρήσεων & Λιανικής Πωλήσεως Ελλάδος ολοκλήρωσε την 6η μελέτη καταγραφής των καταναλωτικών τάσεων στο λιανεμπόριο μέσω εξαμηνιαίας έρευνας καταναλωτικού κλίματος λιανεμπορίου την οποία πραγματοποιεί από τον Οκτώβριο του 2019. Η έρευνα υλοποιήθηκε με την επιστημονική υποστήριξη του εργαστηρίου ELTRUN του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών και έλαβε χώρα...

πριν από  1 Χρόνο 11 Μήνες

Τη σημαντική αλλαγή που επήλθε στους καταναλωτές τον τελευταίο χρόνο και τη μεγάλη επίδραση των πληθωριστικών πιέσεων στο διαθέσιμο εισόδημα και κατ' επέκταση στην αγορά της λιανικής στην Ελλάδα, καταδεικνύει έρευνα του Συνδέσμου Επιχειρήσεων & Λιανικής Πωλήσεως Ελλάδος (ΣΕΛΠΕ). Η έρευνα υλοποιήθηκε με την επιστημονική υποστήριξη του εργαστηρίου ELTRUN του...

πριν από  1 Χρόνο 11 Μήνες

Το ποσοστό αυτό είναι σημαντικά υψηλότερο από τα αντίστοιχα ποσοστά που καταγράφονται στη Δυτική Ευρώπη. Μόνο στο Ηνωμένο Βασίλειο καταγράφεται σχετικά εξίσου υψηλό ποσοστό 60%. Η δεύτερη κύρια ανησυχία των καταναλωτών είναι οι Ελληνοτουρκικές σχέσεις με ποσοστό 11% και ακολουθεί η ανεργία με 7%. Ο πόλεμος στην Ουκρανία που αποτελεί τη δεύτερη μεγαλύτερη ανησυχία...

Palo News Digest

⭐⭐⭐⭐⭐
Μην χάνεις τις ειδήσεις που σε ενδιαφέρουν, σε περιλήψεις στο κινητό σου! News Digest με τις σημαντικότερες ειδήσεις 3 φορές / ημέρα, ζωντανή Ροή με τη θεματολογία που σε ενδιαφέρει, Ηot Τopics από τα σημαντικότερα γεγονότα, Ροή Video και Offline πρόσβαση.

Σχόλια (0)

Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας

 
 

Σχετικά Θέματα

Από την ενότητα: Αγορές
Palo presentation