Η Black Friday αλλάζει πρόσωπο: Από τις ουρές στα καταστήματα στο πολυκαναλικό ψηφιακό οικοσύστημα

Flash.gr



Πολλά έχουν αλλάξει μέσα σε δέκα μόλις χρόνια από τότε που η Black Friday απέκτησε οργανωμένη μορφή στην ελληνική αγορά. Αν και ο όρος κάνει την εμφάνισή του διεθνώς ήδη από τα μέσα του 20ού αιώνα, η σημασία του εξελίχθηκε σταδιακά, μέχρι να ταυτιστεί με τις μεγάλες καταναλωτικές εξορμήσεις και τις εντυπωσιακές εκπτώσεις. Εκεί όπου κάποτε οι εικόνες των ουρών έξω από τα φυσικά καταστήματα......

 

Άρθρα

Palo News Digest

⭐⭐⭐⭐⭐
Μην χάνεις τις ειδήσεις που σε ενδιαφέρουν, σε περιλήψεις στο κινητό σου! News Digest με τις σημαντικότερες ειδήσεις 3 φορές / ημέρα, ζωντανή Ροή με τη θεματολογία που σε ενδιαφέρει, Ηot Τopics από τα σημαντικότερα γεγονότα, Ροή Video και Offline πρόσβαση.

Σχόλια (0)

Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας

 
 
Από την ενότητα: business