Η Foundever ® αποκαλύπτει πέντε βασικές στρατηγικές για την ενίσχυση του brand loyalty
Πλέον η αφοσίωση των πελατών δεν βασίζεται αποκλειστικά στην τιμή ή την ποιότητα του προϊόντος, αλλά στη συνολική εμπειρία που προσφέρει κάθε μάρκα. Η Foundever, παγκόσμια ηγέτιδα στην Εξυπηρέτηση Πελατών (CX), παρουσιάζει τα αποτελέσματα της νέας της έκθεσης με τίτλο, "The New Customer Care Playbook". Η νέα έκθεση αποκαλύπτει τους παράγοντες που ενισχύουν το brand loyalty και προσδίδουν προστιθέμενη αξία στους πελάτες στη σημερινή αγορά που χαρακτηρίζεται τόσο από υψηλό ανταγωνισμό, όσο και...
Dikaiologitika.gr · πριν από 7 ώρες 45 λεπτά ·
Σχόλια (0)
Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας
Μπορείς να κάνεις login εδώ ή κάνε εγγραφή από εδώ.