Το gov.gr, βρέθηκε στη 2η θέση, μεταξύ 70 εταιρειών και οργανισμών αναφορικά με την εμπειρία του καταναλωτή ή ακόμα καλύτερα του πολίτη στη συγκεκριμένη περίπτωση. Το καλύτερο brand του ελληνικού δημοσίου, μιας και σύμφωνα με την έρευνα το πρώτο brand σε απήχηση/ ελκυστικότητα στο ελληνικό κοινό ήταν εταιρικό, συνεχίζει ακάθεκτο να κάνει την καθημερινότητά μας...
Αυτή τη στιγμή το gοv.gr παρέχει ήδη 1.602 ψηφιακές υπηρεσίες Tριάντα νέες υπηρεσίες προστέθηκαν μόνο τον Οκτώβριο στο gov.gr. Σχεδόν κάθε μέρα και μια νέα υπηρεσία. Αυτό αναφέρει σε μήνυμά του στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης ο υπουργός Ψηφιακής Διακυβέρνησης, Δημήτρης Παπαστεργίου και προσθέτει: "Στόχος μας να βελτιώνουμε καθημερινά την εμπειρία των πολιτών στην...
Αυτή τη στιγμή το gοv.gr παρέχει ήδη 1.602 ψηφιακές υπηρεσίες Με καλά νέα για το gov.gr ξεκίνησε αυτή η εβδομάδα και κλείνει με ακόμα καλύτερα! Το gov.gr, λοιπόν, βρέθηκε στη 2η θέση, μεταξύ 70 εταιρειών και οργανισμών αναφορικά με την εμπειρία του καταναλωτή ή ακόμα καλύτερα του πολίτη στη συγκεκριμένη περίπτωση. Το καλύτερο brand του ελληνικού δημοσίου, μιας και...
30 νέες υπηρεσίες στο gov.gr μόνο τον Οκτώβριο. Κάθε μέρα και μια νέα υπηρεσία. Με καλά νέα για το gov.gr ξεκίνησε αυτή η εβδομάδα και κλείνει με ακόμα καλύτερα! Το gov.gr, λοιπόν, βρέθηκε στη 2η θέση, μεταξύ 70 εταιρειών και οργανισμών αναφορικά με την εμπειρία του καταναλωτή ή ακόμα καλύτερα του πολίτη στη συγκεκριμένη περίπτωση. Το καλύτερο brand του ελληνικού...
Δημοσίευση 26/11/2023 | 19:38 Με καλά νέα για το gov.gr ξεκίνησε αυτή η εβδομάδα και κλείνει με ακόμα καλύτερα! Το gov.gr, λοιπόν, βρέθηκε στη 2η θέση, μεταξύ 70 εταιρειών και οργανισμών αναφορικά με την εμπειρία του καταναλωτή ή ακόμα καλύτερα του πολίτη στη συγκεκριμένη περίπτωση. Το καλύτερο brand του ελληνικού δημοσίου, μιας και σύμφωνα με την έρευνα το πρώτο...
Κάθε μέρα και μια νέα υπηρεσία. Με καλά νέα για το gov.gr ξεκίνησε αυτή η εβδομάδα και κλείνει με ακόμα καλύτερα! Το gov.gr, λοιπόν, βρέθηκε στη 2η θέση, μεταξύ 70 εταιρειών και οργανισμών αναφορικά με την εμπειρία του καταναλωτή ή ακόμα καλύτερα του πολίτη στη συγκεκριμένη περίπτωση. Το καλύτερο brand του ελληνικού δημοσίου, μιας και σύμφωνα με την έρευνα το πρώτο...
Με καλά νέα για το gov.gr ξεκίνησε αυτή η εβδομάδα και κλείνει με ακόμα καλύτερα! Το gov.gr, λοιπόν, βρέθηκε στη 2η θέση, μεταξύ 70 εταιρειών και οργανισμών αναφορικά με την εμπειρία του καταναλωτή ή ακόμα καλύτερα του πολίτη στη συγκεκριμένη περίπτωση. Με καλά νέα για το gov.gr ξεκίνησε αυτή η εβδομάδα και κλείνει με ακόμα καλύτερα! Το gov.gr, λοιπόν, βρέθηκε στη...
Follow @sofokleous10 Αυτή τη στιγμή το gοv.gr παρέχει ήδη 1.602 ψηφιακές υπηρεσίες Με καλά νέα για το gov.gr ξεκίνησε αυτή η εβδομάδα και κλείνει με ακόμα καλύτερα! Το gov.gr, λοιπόν, βρέθηκε στη 2η θέση, μεταξύ 70 εταιρειών και οργανισμών αναφορικά με την εμπειρία του καταναλωτή ή ακόμα καλύτερα του πολίτη στη συγκεκριμένη περίπτωση. Το καλύτερο brand του ελληνικού...
Με καλά νέα για το gov.gr ξεκίνησε αυτή η εβδομάδα και κλείνει με ακόμα καλύτερα! Το gov.gr, λοιπόν, βρέθηκε στη 2η θέση, μεταξύ 70 εταιρειών και οργανισμών αναφορικά με την εμπειρία του καταναλωτή ή ακόμα καλύτερα του πολίτη στη συγκεκριμένη περίπτωση. Το καλύτερο brand του ελληνικού δημοσίου, μιας και σύμφωνα με την έρευνα το πρώτο brand σε απήχηση/ ελκυστικότητα...
"Μόνο τον μήνα Οκτώβριο στο gov.gr, προστέθηκαν 30 νέες υπηρεσίες", λέει σε ανάρτησή του, στο Instagram, ο Υπουργός Ψηφιακής Διακυβέρνησης, Δημήτρης Παπαστεργίου, προσθέτοντας πως αυτό μεταφράζεται σε μια νέα υπηρεσία για κάθε μέρα. Το Υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης συνεχίζοντας τον πολιτοκεντρικό σχεδιασμό των υπηρεσιών, ο οποίος με μεγάλη επιτυχία έχει ήδη...
Με έντονους ρυθμούς προστίθενται υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για πολίτες στο gov.gr καταπολεμώντας με αυτόν τον τρόπο γραφειοκρατία και ταλαιπωρία για το κοινό. Μόνο τον Οκτώβριο προστέθηκαν 30 νέες υπηρεσίες, ουσιαστιά κάθε μέρα προστίθεται και μία νέα υπηρεσία στην πλατφόρμα 30 υπηρεσίες από 15 Υπουργεία, Ανεξάρτητες Αρχές και Φορείς Το Υπουργείο Ψηφιακής...
"Tριάντα νέες υπηρεσίες προστέθηκαν μόνο τον Οκτώβριο στο gov.gr. Σχεδόν κάθε μέρα και μια νέα υπηρεσία". Το παραπάνω τονίζει σε μήνυμά του στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης ο υπουργός Ψηφιακής Διακυβέρνησης, Δημήτρης Παπαστεργίου και προσθέτει: "Στόχος μας να βελτιώνουμε καθημερινά την εμπειρία των πολιτών στην επαφή τους με το Δημόσιο και να πετύχουμε στο τέλος της...
Palo News Digest
⭐⭐⭐⭐⭐Σχετικά Θέματα
Palo News Digest
Ελλάδα
- Αγροτικά(10)
- Άμυνα(64)
- Αστυνομικά(57)
- Εκπαίδευση(80)
- Εργασία(15)
- Θρησκεία(89)
- Κοινωνία(489)
- Νομικά(2)
- Ομογένεια(0)
- Πολιτική(832)
Σχόλια (0)
Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας
Μπορείς να κάνεις login εδώ ή κάνε εγγραφή από εδώ.