Labubu: Οι παράξενες φιγούρες που έγιναν παγκόσμια μανία
Τα Labubu έχουν μετατραπεί σε φαινόμενο παγκόσμιας εμβέλειας και προσελκύουν πλήθη στις ουρές των καταστημάτων Pop Mart. Από την Κίνα στον κόσμο Η σειρά "The Monsters", στην οποία ανήκουν τα Labubu, είναι δημιούργημα του καλλιτέχνη Kasing Lung και κυκλοφορεί από την κινεζική εταιρεία Pop Mart. Αν και η συνεργασία ξεκίνησε το 2019, η μεγάλη έκρηξη ήρθε το 2024, όταν διάσημες προσωπικότητες όπως η Rihanna, η Dua Lipa και η Lisa των BLACKPINK εμφανίστηκαν να κρατούν Labubu, ενισχύοντας ακόμη περισσότερο τη δημοτικότητά τους. Σήμερα, η Pop Mart διαθέτει πάνω από 2.000 αυτόματα μηχανήματα πώλησης σε 30 χώρες, ενώ σε πολλές περιπτώσεις έχει χρειαστεί να διακόψει τις πωλήσεις εξαιτίας της τεράστιας ζήτησης. Η έκπληξη του "τυφλού κουτιού" Ένας από τους κύριους λόγους που τα Labubu έγιναν τόσο αγαπητά είναι ο μηχανισμός αγοράς τους: κάθε φιγούρα έρχεται σε σφραγισμένο κουτί, χωρίς να φαίνεται ποιο σχέδιο περιέχει. Η αγωνία και η έκπληξη...
ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ
Παρά τις πρόσφατες εκκλήσεις της κινεζικής κυβέρνησης για αυστηρότερο έλεγχο στις λεγόμενες "τυφλές κάρτες" και τα κουτιά-έκπληξη, η Pop Mart, εταιρεία πίσω από τις διάσημες φιγούρες Labubu, φαίνεται να διατηρεί τη δυναμική της ως μία από τις πλέον δημοφιλείς καταναλωτικές φίρμες της Κίνας και όχι μόνο. Η Λαϊκή Ημερησία, επίσημο μέσο του Πεκίνου, δημοσίευσε στις 20...
Πολυμέσα

Palo News Digest
⭐⭐⭐⭐⭐Σχετικά Θέματα
Palo News Digest
Ελλάδα
- Αγροτικά(25)
- Άμυνα(73)
- Αστυνομικά(119)
- Εκπαίδευση(151)
- Εργασία(89)
- Θρησκεία(4)
- Κοινωνία(520)
- Νομικά(7)
- Ομογένεια(0)
- Πολιτική(473)

Σχόλια (0)
Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας
Μπορείς να κάνεις login εδώ ή κάνε εγγραφή από εδώ.