Τζόρνταν και Ρονάλντο "διαφημίζουν" δημητριακά... χωρίς να το ξέρουν
Ο Μάικλ Τζόρνταν είναι διαχρονικά ένας από τους πιο ακριβοπληρωμένους αθλητές στον κόσμο, αλλά και ένας άνθρωπος που σπάνια δέχεται να εμφανιστεί σε διαφημίσεις. Ακόμη και για την ίδια τη δική του εταιρεία, την Jordan Brand, αφήνει άλλους να αναλάβουν το κομμάτι της προβολής. Αν κάποιος ήθελε να τον κλείσει για μια καμπάνια, το πιθανότερο είναι ότι θα... χρεοκοπούσε. Κάπου εδώ μπαίνει στο παιχνίδι η "Surreal", μια βρετανική εταιρεία δημητριακών, που κατάφερε να δημιουργήσει θόρυβο γύρω από το προϊόν της με έναν τρόπο που συνδυάζει ευρηματικότητα, χιούμορ και... μηδενικό budget για σταρ. https://www.alphafreepress.gr/wp-content/uploads/2025/10/SnapInsta.to_AQPt0o88rPklnYRUD7Gsx6vEZJmjpnDtMNEGwOFCH61LSlGEocWE6Ei-00xrMdi8RDuojiq4Rl7XglCEw-YQDA7E_VOoNOxA4ivE6sU.mp4 Αντί να πληρώσει εκατομμύρια για να φέρει μπροστάρηδες τον Τζόρνταν ή τον Κριστιάνο Ρονάλντο, η "Surreal" έκανε κάτι απλό και ευφυές: βρήκε καθημερινούς ανθρώπους με τα ίδια...
ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ
Πολυμέσα

Palo News Digest
⭐⭐⭐⭐⭐Σχετικά Θέματα
Palo News Digest
Αθλητισμός
- cycling(0)
- mediterraneangames(0)
- olympicgames(0)
- sailing(0)
- Άλλα αθλήματα(26)
- Αυτοκίνητο(86)
- Βόλεϊ(10)
- Θαλάσσια σπορ(3)
- Μπάσκετ(525)
- Ποδόσφαιρο(889)
- Στίβος(11)
- Στοίχημα(8)
- Τένις(14)
- Υδατοσφαίριση(22)
- Χειροσφαίριση(4)

Σχόλια (0)
Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας
Μπορείς να κάνεις login εδώ ή κάνε εγγραφή από εδώ.