πριν από  3 ημέρες 4 ώρες

Alphafreepress.gr

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ


Ο Μάικλ Τζόρνταν είναι διαχρονικά ένας από τους πιο ακριβοπληρωμένους αθλητές στον κόσμο, αλλά και ένας άνθρωπος που σπάνια δέχεται να εμφανιστεί σε διαφημίσεις. Ακόμη και για την ίδια τη δική του εταιρεία, την Jordan Brand, αφήνει άλλους να αναλάβουν το κομμάτι της προβολής. Αν κάποιος ήθελε να τον κλείσει για μια καμπάνια, το πιθανότερο είναι ότι θα... χρεοκοπούσε. Κάπου εδώ μπαίνει στο παιχνίδι η "Surreal", μια βρετανική εταιρεία δημητριακών, που κατάφερε να δημιουργήσει θόρυβο γύρω από το προϊόν της με έναν τρόπο που συνδυάζει ευρηματικότητα, χιούμορ και... μηδενικό budget για σταρ. https://www.alphafreepress.gr/wp-content/uploads/2025/10/SnapInsta.to_AQPt0o88rPklnYRUD7Gsx6vEZJmjpnDtMNEGwOFCH61LSlGEocWE6Ei-00xrMdi8RDuojiq4Rl7XglCEw-YQDA7E_VOoNOxA4ivE6sU.mp4 Αντί να πληρώσει εκατομμύρια για να φέρει μπροστάρηδες τον Τζόρνταν ή τον Κριστιάνο Ρονάλντο, η "Surreal" έκανε κάτι απλό και ευφυές: βρήκε καθημερινούς ανθρώπους με τα ίδια...

Palo News Digest

⭐⭐⭐⭐⭐
Μην χάνεις τις ειδήσεις που σε ενδιαφέρουν, σε περιλήψεις στο κινητό σου! News Digest με τις σημαντικότερες ειδήσεις 3 φορές / ημέρα, ζωντανή Ροή με τη θεματολογία που σε ενδιαφέρει, Ηot Τopics από τα σημαντικότερα γεγονότα, Ροή Video και Offline πρόσβαση.

Σχόλια (0)

Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας

 
 

Σχετικά Θέματα

    Από την ενότητα: Αθλητισμός
    Palo presentation