Share Tweet Share Share Email Comments "Εμφανή συγκράτηση" του δείκτη τιμών αλυσίδων σούπερ μάρκετ τον Απρίλιο διαπιστώνει το Ινστιτούτο Έρευνας Λιανεμπορίου Καταναλωτικών Αγαθών (ΙΕΛΚΑ), καθώς διαμορφώθηκε στο 1,10% σε ετήσια βάση (έναντι 0,28% τον Μάρτιο, 2,70% τον Φεβρουάριο και 3,00% τον Ιανουάριο 2024). Η μεταβολή του Απριλίου σε σχέση με τον Μάρτιο αποδίδεται...
"Εμφανή συγκράτηση" του δείκτη τιμών αλυσίδων σούπερ μάρκετ τον Απρίλιο διαπιστώνει το Ινστιτούτο Έρευνας Λιανεμπορίου Καταναλωτικών Αγαθών (ΙΕΛΚΑ), καθώς διαμορφώθηκε στο 1,10% σε ετήσια βάση (έναντι 0,28% τον Μάρτιο, 2,70% τον Φεβρουάριο και 3,00% τον Ιανουάριο 2024). Η μεταβολή του Απριλίου σε σχέση με τον Μάρτιο αποδίδεται κατά κύριο λόγο στην επίδραση της...
"Εμφανή συγκράτηση" του δείκτη τιμών αλυσίδων σούπερ μάρκετ τον Απρίλιο διαπιστώνει το Ινστιτούτο Έρευνας Λιανεμπορίου Καταναλωτικών Αγαθών (ΙΕΛΚΑ), καθώς διαμορφώθηκε στο 1,10% σε ετήσια βάση (έναντι 0,28% τον Μάρτιο, 2,70% τον Φεβρουάριο και 3,00% τον Ιανουάριο 2024). Η μεταβολή του Απριλίου σε σχέση με τον Μάρτιο αποδίδεται κατά κύριο λόγο στην επίδραση της...
Του Τάσου Δασόπουλου Κλιματική κρίση, αυξημένο κόστος παραγωγής, πληθωρισμός της απληστίας και αυξημένες εισαγωγές είναι κάποιες οι αιτίες για τις οποίες οι ανατιμήσεις στα τρόφιμα στην Ελλάδα, είναι μεγαλύτερες από το μέσο όρο της Ευρωζώνης. Αύξηση 5,4% κατέγραψαν οι τιμές των τροφίμων τον Απρίλιο, οριακά αυξημένες σε σχέση με την αύξηση κατά 5,3% που κατέγραψαν σε...
Του Τάσου Δασόπουλου Κλιματική κρίση, αυξημένο κόστος παραγωγής, πληθωρισμός της απληστίας και αυξημένες εισαγωγές είναι κάποιες οι αιτίες για τις οποίες οι ανατιμήσεις στα τρόφιμα στην Ελλάδα, είναι μεγαλύτερες από το μέσο όρο της Ευρωζώνης. Αύξηση 5,4% κατέγραψαν οι τιμές των τροφίμων τον Απρίλιο, οριακά αυξημένες σε σχέση με την αύξηση κατά 5,3% που κατέγραψαν σε...
Το μεγάλο ζήτημα είναι με τι "δυνάμεις" μπορεί το κάθε νοικοκυριό μπορεί να καλύψει το "ράλι τιμών", που παρά "το φρένο" παραμένει ως βασική "απειλή". ΓΙΩΡΓΟΣ ΑΛΕΞΑΚΗΣ 15 Μαίου 2024 07:20 share this on facebook share this on twitter share this on linkedin share this on messenger share this on messenger Παραμένει το "αγκάθι" του πληθωρισμού στα τρόφιμα, που...
Του Τάσου Δασόπουλου Κλιματική κρίση, αυξημένο κόστος παραγωγής, πληθωρισμός της απληστίας και αυξημένες εισαγωγές είναι κάποιες οι αιτίες για τις οποίες οι ανατιμήσεις στα τρόφιμα στην Ελλάδα, είναι μεγαλύτερες από το μέσο όρο της Ευρωζώνης. Αύξηση 5,4% κατέγραψαν οι τιμές των τροφίμων τον Απρίλιο, οριακά αυξημένες σε σχέση με την αύξηση κατά 5,3% που κατέγραψαν σε...
Το μεγάλο ζήτημα είναι με τι "δυνάμεις" μπορεί το κάθε νοικοκυριό μπορεί να καλύψει το "ράλι τιμών", που παρά "το φρένο" παραμένει ως βασική "απειλή". ΓΙΩΡΓΟΣ ΑΛΕΞΑΚΗΣ 15 Μαίου 2024 07:20 share this on facebook share this on twitter share this on linkedin share this on messenger share this on messenger Παραμένει το "αγκάθι" του πληθωρισμού στα τρόφιμα, που...
Τρόφιμα και μη αλκοολούχα ποτά έσυραν την κούρσα των ανατιμήσεων - Ποια προϊόντα κατέγραψαν μείωση Κατά 3,1% αυξήθηκε ο πληθωρισμός τον Απρίλιο με τις τιμές στα τρόφιμα να καταγράφουν αύξηση 5,4%. Η αύξηση αυτή σε σύγκριση με τον αντίστοιχο Δείκτη του Απριλίου 2023, προήλθε κυρίως από τις μεταβολές στις ακόλουθες ομάδες αγαθών και υπηρεσιών, σύμφωνα με στοιχεία της...
A+ A- Ουσιαστικά αμετάβλητος παρέμεινε τον Απρίλιο εφέτος ο ρυθμός ανόδου του πληθωρισμού, καθώς καταγράφηκε αύξηση 3,1%, από 3,2% τον Μάρτιο και έναντι αύξησης 3% τον Απρίλιο 2023. Στην ενέργεια ξεχωρίζει η μείωση της τιμής στο φυσικό αέριο (26,9%). Στον αντίποδα, συνεχίζονται, έστω και μικρότερες, οι ανατιμήσεις στα τρόφιμα και είδη διατροφής (5,4%), με το...
O πληθωρισμός στα τρόφιμα είναι οριακά αυξημένος σε σχέση με το επίπεδο Μαρτίου, όταν είχε διαμορφωθεί σε 5,3% Στο 3,1% διαμορφώθηκε ο πληθωρισμός τον Απρίλιο, σύμφωνα με τα στοιχεία που ανακοίνωσε η ΕΛΣΤΑΤ. O πληθωρισμός στα τρόφιμα είναι οριακά αυξημένος σε σχέση με το επίπεδο Μαρτίου όταν είχε διαμορφωθεί σε 5,3%. Οπως αναφέρει η Ελληνική Στατιστική Υπηρεσία από...
FacebookTwitterViberMessengerWhatsAppEmail: Facebook Twitter Viber Messenger WhatsApp E-mail Ακούστε το άρθρο Το υπουργείο Ανάπτυξης και ο υπουργός Κώστας Σκρέκας, έχουν ιδιαίτερα αναπτυγμένη όραση. Φτάνουν μέχρι του σημείου να βλέπουν μειώσεις τιμών ακόμα και εκεί που δεν υπάρχουν, ενώ δεν τις εντοπίζουν ούτε οι καταναλωτές, αλλά ούτε και ο τιμάριθμος που...
Σχόλια (0)
Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας
Μπορείς να κάνεις login εδώ ή κάνε εγγραφή από εδώ.