Boris Planer: "Τα δεδομένα δεν είναι ποτέ αυτονόητα"
Brands και retailers καλούνται να ερμηνεύουν τεράστιους όγκους δεδομένων, ώστε να προβλέπουν τις τάσεις που θα τούς εξασφαλίσουν ακλόνητο μερίδιο στο πορτοφόλι του καταναλωτή, κάτι που απαιτεί κατανόηση, εμπειρία και δεξιοτεχνία, μάς λέει ο Boris Planer, ο οποίος βλέπει ως σωστική λέμβο σε αυτόν τον ωκεανό, την ΤΝ και τα data analytics. Ο Boris Planer, World Retail Congress Ambassador, αναλυτής και σύμβουλος στους τομείς λιανεμπορίου και καταναλωτικών αγαθών, μάς μιλά για την ελευθερία που έχει μια επιχείρηση σε αυτούς τους τομείς να σχεδιάσει εξαιρετικές εμπειρίες πελάτη, προκειμένου να διαφοροποιηθεί από τον ανταγωνισμό, άπαξ και ποντάρει στις σωστές τάσεις. Στον εντοπισμό τους μπορεί να βοηθήσει η τεχνητή νοημοσύνη (ΤΝ), υποστηρίζει, ενώ καταθέτει την άποψή του για το πώς μπορούν τα brands να διατηρήσουν την παρουσία τους μέσα στο σύγχρονο πλαίσιο "log out, unplug, downsize". MW: "Ο καλύτερος τρόπος να προβλέψεις το μέλλον είναι να...
ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ
Brands και retailers καλούνται να ερμηνεύουν τεράστιους όγκους δεδομένων, ώστε να προβλέπουν τις τάσεις που θα τούς εξασφαλίσουν ακλόνητο μερίδιο στο πορτοφόλι του καταναλωτή, κάτι που απαιτεί κατανόηση, εμπειρία και δεξιοτεχνία, μάς λέει ο Boris Planer, ο οποίος βλέπει ως σωστική λέμβο σε αυτόν τον ωκεανό, την ΤΝ και τα data analytics. Ο Boris Planer, World Retail...
Πολυμέσα

Σχόλια (0)
Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας
Μπορείς να κάνεις login εδώ ή κάνε εγγραφή από εδώ.