πριν από  41 λεπτά

Marketing Week

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ


Brands και retailers καλούνται να ερμηνεύουν τεράστιους όγκους δεδομένων, ώστε να προβλέπουν τις τάσεις που θα τούς εξασφαλίσουν ακλόνητο μερίδιο στο πορτοφόλι του καταναλωτή, κάτι που απαιτεί κατανόηση, εμπειρία και δεξιοτεχνία, μάς λέει ο Boris Planer, ο οποίος βλέπει ως σωστική λέμβο σε αυτόν τον ωκεανό, την ΤΝ και τα data analytics. Ο Boris Planer, World Retail Congress Ambassador, αναλυτής και σύμβουλος στους τομείς λιανεμπορίου και καταναλωτικών αγαθών, μάς μιλά για την ελευθερία που έχει μια επιχείρηση σε αυτούς τους τομείς να σχεδιάσει εξαιρετικές εμπειρίες πελάτη, προκειμένου να διαφοροποιηθεί από τον ανταγωνισμό, άπαξ και ποντάρει στις σωστές τάσεις. Στον εντοπισμό τους μπορεί να βοηθήσει η τεχνητή νοημοσύνη (ΤΝ), υποστηρίζει, ενώ καταθέτει την άποψή του για το πώς μπορούν τα brands να διατηρήσουν την παρουσία τους μέσα στο σύγχρονο πλαίσιο "log out, unplug, downsize". MW: "Ο καλύτερος τρόπος να προβλέψεις το μέλλον είναι να...

πριν από  2 ώρες 11 λεπτά

Marketing Week

Brands και retailers καλούνται να ερμηνεύουν τεράστιους όγκους δεδομένων, ώστε να προβλέπουν τις τάσεις που θα τούς εξασφαλίσουν ακλόνητο μερίδιο στο πορτοφόλι του καταναλωτή, κάτι που απαιτεί κατανόηση, εμπειρία και δεξιοτεχνία, μάς λέει ο Boris Planer, ο οποίος βλέπει ως σωστική λέμβο σε αυτόν τον ωκεανό, την ΤΝ και τα data analytics. Ο Boris Planer, World Retail...

Palo News Digest

⭐⭐⭐⭐⭐
Μην χάνεις τις ειδήσεις που σε ενδιαφέρουν, σε περιλήψεις στο κινητό σου! News Digest με τις σημαντικότερες ειδήσεις 3 φορές / ημέρα, ζωντανή Ροή με τη θεματολογία που σε ενδιαφέρει, Ηot Τopics από τα σημαντικότερα γεγονότα, Ροή Video και Offline πρόσβαση.

Σχόλια (0)

Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας

 
 

Σχετικά Θέματα

    Από την ενότητα: business
    Palo presentation